stimulating and nurturing playgroup

Turkish translation: destekleyici ve gelişimsel oyun grubu

14:13 Jul 10, 2019
English to Turkish translations [Non-PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: stimulating and nurturing playgroup
bunu en dğru şekiled nasıl çevirebilirim? Teşekkürler
Pınar Atasoy
Turkey
Turkish translation:destekleyici ve gelişimsel oyun grubu
Explanation:
Okul öncesi eğitim alanında, genellikle 3 yaş öncesi, kurumsal eğitime henüz başlamamış küçük çocuklarda, kısa süreli oyun tabanlı eğitim uygulamalarıdır. Duyuşsal, duygusal, bilişsel, sosyal ve motor becerilerin gelişiminin erken çocukluk döneminde desteklenmesine yönelik oyun programlarıdır.

Birebir TR karşılıkları yok, alandaki kullanımları bu şekilde.
Selected response from:

WORDISTANBUL
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5destekleyici ve gelişimsel oyun grubu
WORDISTANBUL
4Uyarıcı ve koruyucu ana okulu
Salih YILDIRIM


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
destekleyici ve gelişimsel oyun grubu


Explanation:
Okul öncesi eğitim alanında, genellikle 3 yaş öncesi, kurumsal eğitime henüz başlamamış küçük çocuklarda, kısa süreli oyun tabanlı eğitim uygulamalarıdır. Duyuşsal, duygusal, bilişsel, sosyal ve motor becerilerin gelişiminin erken çocukluk döneminde desteklenmesine yönelik oyun programlarıdır.

Birebir TR karşılıkları yok, alandaki kullanımları bu şekilde.

WORDISTANBUL
Turkey
Native speaker of: Turkish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Uyarıcı ve koruyucu ana okulu


Explanation:
IMO

Salih YILDIRIM
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search