Conduct for prevention of Corruption

Turkish translation: Yolsuzlukla Mücadele Kanunu

19:05 Aug 25, 2019
English to Turkish translations [Non-PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: Conduct for prevention of Corruption
Bunu en düzgün nasıl çevirebilirim?
Pınar Atasoy
Turkey
Turkish translation:Yolsuzlukla Mücadele Kanunu
Explanation:
“Conduct” kelimesi genelde tek başına kullanılmak yerine “code of conduct” şeklinde kullanılır ve şayet bağlama uyuyorsa, bu şekilde çevrilebilir.

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2019-08-25 19:47:54 GMT)
--------------------------------------------------

Eğer "Kanun” kelimesi Metin genelinde ağır kalıyorsa, "ilkeler” şeklinde alabilirsiniz.
Selected response from:

Yunus Can ATLAR
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Yolsuzluk ile Mücadele Kuralları
Aziz Kural
4Yolsuzluğu Önleme Rehberi
Posted via ProZ.com Mobile
despera
4yolsuzluk ile mücadele için uygun davranışlar
Çağatay Duruk
4Yolsuzlukla Mücadele Kanunu
Yunus Can ATLAR


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
conduct for prevention of corruption
Yolsuzlukla Mücadele Kanunu


Explanation:
“Conduct” kelimesi genelde tek başına kullanılmak yerine “code of conduct” şeklinde kullanılır ve şayet bağlama uyuyorsa, bu şekilde çevrilebilir.

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2019-08-25 19:47:54 GMT)
--------------------------------------------------

Eğer "Kanun” kelimesi Metin genelinde ağır kalıyorsa, "ilkeler” şeklinde alabilirsiniz.

Yunus Can ATLAR
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
conduct for prevention of corruption
yolsuzluk ile mücadele için uygun davranışlar


Explanation:
kullanıldığı bağlamda "conduct" yazılı bir belge yerine kullanılmıyorsa, tavır/davranış anlamında kullanılmış olmalı.

Çağatay Duruk
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 day 22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
conduct for prevention of corruption
Yolsuzluk ile Mücadele Kuralları


Explanation:
Conduct iş dünyasında bu şekilde de çevrilebiliyor...
Alternatif

Aziz Kural
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

1 day 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Yolsuzluğu Önleme Rehberi


Explanation:
Explanation

despera
Turkey
Native speaker of: Turkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search