back indication

Turkish translation: geri bildirim

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:back indication
Turkish translation:geri bildirim
Entered by: candan (X)

07:42 Jan 22, 2003
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: back indication
The system is capable of full XXX compliance subject to the back indication capabilities of the existing field equipment.
candan (X)
geri bildirim
Explanation:
"feedback indication"ın kısa hali sanırım. Geri bildirim, dönüt, işaret, geri besleme [elektronik], sinyal olabilir metne göre:

“İlgili sistem, mevcut saha teçhizatının geri bildirim kapasitesine bağlı olarak tam XXX uyumu [elastikiyeti, kapasitesi vs, yine duruma göre] sağlayabilmektedir,” gibi.
Selected response from:

?aglar (X)
Grading comment
Teşekkür ederim, Çağlar Bey,
Ben de öyle düşünmeme rağmen, kesin karar veremedim. Ancak bir sonarki bölüm, saha teçhizatından alınan sinyaller olduğunu doğrular nitelikte idi.

Diğer cevap verme inceliğinde bulunan arkadaşlara da ayrıca teşekkür ederim.

C.W.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Arkayı (geriyi) gösterme
Adil Sönmez (X)
4geri bildirme
shenay kharatekin
3geri bildirim
?aglar (X)


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Arkayı (geriyi) gösterme


Explanation:
Mevcut sahra (alan) donatımının sahip bulunduğu arkayı (geriyi) gösterme yeteneklerine (göre)tabi bulunmak üzere, sistem, xxx’ye tam uyar


Adil Sönmez (X)
PRO pts in pair: 118

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
geri bildirim


Explanation:
"feedback indication"ın kısa hali sanırım. Geri bildirim, dönüt, işaret, geri besleme [elektronik], sinyal olabilir metne göre:

“İlgili sistem, mevcut saha teçhizatının geri bildirim kapasitesine bağlı olarak tam XXX uyumu [elastikiyeti, kapasitesi vs, yine duruma göre] sağlayabilmektedir,” gibi.


?aglar (X)
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Teşekkür ederim, Çağlar Bey,
Ben de öyle düşünmeme rağmen, kesin karar veremedim. Ancak bir sonarki bölüm, saha teçhizatından alınan sinyaller olduğunu doğrular nitelikte idi.

Diğer cevap verme inceliğinde bulunan arkadaşlara da ayrıca teşekkür ederim.

C.W.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
geri bildirme


Explanation:
Aradığınız terim: back, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası back sırt
İş Dünyası back geri
İş Dünyası back ciro etmek
İş Dünyası back arkasını imzalamak
İş Dünyası back tasdik etmek
İş Dünyası back desteklemek
İş Dünyası back korumak
İş Dünyası back arka
İş Dünyası back art
İş Dünyası back kıç

Aradığınız terim: indication, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası indication bildirme
İş Dünyası indication anlatma
İş Dünyası indication gösterme
İş Dünyası indication belirti
İş Dünyası indication delil
İş Dünyası indication kanıt
İş Dünyası indication hastalıklarda uygun tedavi şeklini gösterme
İş Dünyası indication ihsas
İş Dünyası indication gösteriş
İş Dünyası indication emare
İş Dünyası indication ipucu
İş Dünyası indication işaret
İş Dünyası indication nişan
İş Dünyası indication tayin




    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search