host routing table

Turkish translation: ana bilgisayar/sistem yönlendirme tablosu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:host routing table
Turkish translation:ana bilgisayar/sistem yönlendirme tablosu
Entered by: ada-y

10:12 Apr 8, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / Mobile / Cellular
English term or phrase: host routing table
Mobil iletişim sektöründeki karşılığını bilen var mı? Kaynağıyla birlikte yazarsanız sevinirim.

Teşekkürler
Haluk Levent Aka
ana bilgisayar/sistem yönlendirme tablosu
Explanation:
host makine/sistem: üzerinde uygulamaları barındırdığınız sistemdir.

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2005-04-08 10:54:00 GMT)
--------------------------------------------------

Kaynak not etmemişim:
Bilişim Sözlüğü, Bülent Sankur, ISBN: 9756477032

Internet üzerinde, ICT konulu birçok kaynakta da rastlayabilirsiniz. Şuralarda da geçiyor:
www.pclabs.gen.tr
www.turkcenet.org
Selected response from:

ada-y
Grading comment
Alp Bey teşekkürler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3ana bilgisayar/sistem yönlendirme tablosu
ada-y
5anma bilgisayar dağıtım (yol atama, yöneltme, dolaştırma) tablosu
Adil Sönmez


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
ana bilgisayar/sistem yönlendirme tablosu


Explanation:
host makine/sistem: üzerinde uygulamaları barındırdığınız sistemdir.

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2005-04-08 10:54:00 GMT)
--------------------------------------------------

Kaynak not etmemişim:
Bilişim Sözlüğü, Bülent Sankur, ISBN: 9756477032

Internet üzerinde, ICT konulu birçok kaynakta da rastlayabilirsiniz. Şuralarda da geçiyor:
www.pclabs.gen.tr
www.turkcenet.org

ada-y
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Alp Bey teşekkürler.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Murat Tastekin
29 mins
  -> teşekkürler

agree  Serkan Doğan
4 hrs
  -> teşekkürler

agree  Alp Berker
12 hrs
  -> teşekkürler

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
anma bilgisayar dağıtım (yol atama, yöneltme, dolaştırma) tablosu


Explanation:
.


    Compdict
Adil Sönmez
Specializes in field
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search