wedding boutonnieres & corsages

Turkish translation: düğün korsajları ve yaka çiçekleri

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wedding boutonnieres & corsages
Turkish translation:düğün korsajları ve yaka çiçekleri
Entered by: Cagdas Karatas

22:31 Sep 7, 2010
English to Turkish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: wedding boutonnieres & corsages
Normalde burada birden fazla terim var, ancak ikisi de wedding'e bağlı mı ondan pek emin olamadım. Büyük ihtimalle öyle.

http://ezinearticles.com/?Wedding-Corsages-and-Boutonierres&...
Cagdas Karatas
Turkey
düğün butonyerleri ve korsajları
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2010-09-07 22:51:17 GMT)
--------------------------------------------------

Aslında "düğün korsajları ve yaka çiçekleri" şeklinde kullanılması daha doğru ve açık olur. Butonyer kullanımının Fransızca'dan geldiği haliyle kullanılmadığı durumlarda, çok bilindiğini tahmin etmiyorum. Ayrıca bizdeki düğünlerde butonyer detayı, çok da dikkat sarfedilen bir ayrıntı değil.
Selected response from:

Erkan Dogan
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3düğün butonyerleri ve korsajları
Erkan Dogan
5Nikah/Düğün Gelin ve Damat Çiçekleri
Salih YILDIRIM


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
düğün butonyerleri ve korsajları


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2010-09-07 22:51:17 GMT)
--------------------------------------------------

Aslında "düğün korsajları ve yaka çiçekleri" şeklinde kullanılması daha doğru ve açık olur. Butonyer kullanımının Fransızca'dan geldiği haliyle kullanılmadığı durumlarda, çok bilindiğini tahmin etmiyorum. Ayrıca bizdeki düğünlerde butonyer detayı, çok da dikkat sarfedilen bir ayrıntı değil.

Erkan Dogan
United States
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gülnur Seyhanoğlu
7 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  transnirvana
13 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  Gulay Baran: Bana da "düğün korsajları ve yaka çiçekleri" daha uygun geldi...
13 hrs
  -> Katılıyorum. Daha Türkçe ve bizim düğün hazırlıklarımızda da herkesin anlayabileceği şekilde böyle kullanılıyor.

1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Nikah/Düğün Gelin ve Damat Çiçekleri


Explanation:
Böyle biliyorum.

Salih YILDIRIM
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search