Urban Nomads

Turkish translation: Kent/Şehir Göçebeleri

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Urban Nomads
Turkish translation:Kent/Şehir Göçebeleri

07:41 Oct 2, 2017
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2017-10-05 15:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Turkish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / Urban Nomads
English term or phrase: Urban Nomads
Sonbahar koleksiyonunun kataloğunu çeviriyorum. "Urban Nomads" kent göçebesi diyor sözlük ama bunu demesem daha iyi sanki. Bırakayım böyle kalsın mı? Ya da ne diyeyim?

Cümle şöyle " modanın en son trendlerini keşfet! "Urban Nomads"

Teşk.ederim.
amelie08
Turkey
Kent/Şehir Göçebeleri
Explanation:
Bana kalırsa bulduğunuz cevabı kullanın. Burada anlatılmak istenen bir tarz. Hiç bir yere ait ve bağlı olmayan şehir sakinlerine atfedilmiş. Belli bir kalıba girmek istemeyen rahatlığı ve serbestliği tercih edenler tasvir ediliyor.
Selected response from:

Tijen Kalfaoglu
Turkey
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Kent/Şehir Göçebeleri
Tijen Kalfaoglu
5 +1urban nomads
Selcuk Akyuz
5Kentli Göçerler
Salih YILDIRIM


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
urban nomads
Kent/Şehir Göçebeleri


Explanation:
Bana kalırsa bulduğunuz cevabı kullanın. Burada anlatılmak istenen bir tarz. Hiç bir yere ait ve bağlı olmayan şehir sakinlerine atfedilmiş. Belli bir kalıba girmek istemeyen rahatlığı ve serbestliği tercih edenler tasvir ediliyor.

Tijen Kalfaoglu
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Baran Keki: Bu arada 'kent göçebesi' bir tekstil firması için epey 'talihsiz' bir konsept bence, direk akla şarapçıları, evsizleri, çingeneleri vs. getiriyor...
10 mins
  -> :)

agree  Onur Inal: Dediklerinize katılıyorum, Selçuk Bey'in cevabı da dikkate alınmalı
2 days 2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
urban nomads
urban nomads


Explanation:
Koleksiyon adı Facebook, Twitter, Instagram ve diğer sosyal paylaşım sitelerinde, yazılı ve görsel tanıtım materyallerinde İngilizce bırakılmış olabilir (çoğunlukla yapılan şey bu). Konuyu proje yöneticisine sormanız gerekir, size gelen bir "brief" olmadı mı? Son zamanlarda "Okula Dönüş" dışında tüm koleksiyonlarda İngilizce isim kullanılıyor.

Türkçesi isteniyorsa kaç karakter sınırı olduğunu (bazen her bir kelimenin maksimum uzunluğu da belirtilir) öğrenmeniz gerekir. Kelime kelime çeviri yapmak yerine Yeni Göçebeler, Kentin Gezginleri, Göçebe Şıklığı, ... gibi karşılıklar da kullanılabilir.

Koleksiyonların adını çevirmeden önce görselleri incelemek, firmanın yakın aralıklarla çıkacak diğer koleksiyonlarına uyumlu isimler vermek de gerekebilir.

Selcuk Akyuz
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 22
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Onur Inal: Dediklerinize katılıyorum
1 day 23 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
urban nomads
Kentli Göçerler


Explanation:
Derdim!

Salih YILDIRIM
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search