dock door

Turkish translation: yükleme kapısı / ambar kapısı

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dock door
Turkish translation:yükleme kapısı / ambar kapısı
Entered by: Selçuk Budak

18:48 Jul 11, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: dock door
görüntüsü şöyle bir şey:
http://www.copperascove-edc.com/images/NW-corner-with-dock-d...

http://johng5.hawkaia.com/~john/SpringsValley_Existing/Sprin...

akla "yük kapısı" geliyor ama bu terimin kullanım alanlarına bakılırsa, daha çok otomotiv alanına ait bir ifade gibi duruyor. Yerleşik bir ifade var mı?
Balaban Cerit
Turkey
Ambar [dok] kapısı /yük[leme] kapısı
Explanation:
Daha başka fotoğraflara da bakınca, başka bir şey gelmiyor akla.
Taşıtlardaki kapılardan ayırdetmek için, "yük" yerine "ambar veya "dok" kullanılabilir


http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/503307/2/T...
http://www.artscouncil.ie/auditoria/auditoria_images/34/Gaie...
http://www.baynets.com/loadingdockdoor1.jpg

Selected response from:

Selçuk Budak
Grading comment
Herkese çok teşekkür ederim. Yükleme kapısı olarak kullandım.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Ambar [dok] kapısı /yük[leme] kapısı
Selçuk Budak
5gemi havuzu kapısı
Salih1946
4yanaşma/depo/dok kapısı
Serkan Doğan
3rampa kapısı
Nizamettin Yigit


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Ambar [dok] kapısı /yük[leme] kapısı


Explanation:
Daha başka fotoğraflara da bakınca, başka bir şey gelmiyor akla.
Taşıtlardaki kapılardan ayırdetmek için, "yük" yerine "ambar veya "dok" kullanılabilir


http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/503307/2/T...
http://www.artscouncil.ie/auditoria/auditoria_images/34/Gaie...
http://www.baynets.com/loadingdockdoor1.jpg



Selçuk Budak
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Herkese çok teşekkür ederim. Yükleme kapısı olarak kullandım.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
1 hr

agree  Şadan Öz
6 hrs

agree  Selin Fikirdanış: dok kapisi/ yukleme kapisi
11 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
yanaşma/depo/dok kapısı


Explanation:
..

Serkan Doğan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rampa kapısı


Explanation:
Diğer cevaplar da olabilir belki. Ama ben bu kapının yüğkleme boşaltma kapısı olduğu, yanaşarak yükleme boşaltmanın yapıldığı yere genelde rampa dendiği için bu alternatifi sunayım istedim.

depo rampa kapısı

da denilebilir.

Nizamettin Yigit
Turkey
Native speaker of: Turkish

1255 days   confidence: Answerer confidence 5/5
gemi havuzu kapısı


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search