walled cable gondola car

Turkish translation: Ustu acik yuk tasima vagonu

15:11 Nov 20, 2020
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / \\\\\\\\
English term or phrase: walled cable gondola car
Coil grabs are an effective choice to load walled cable gondola cars. The grab arms need a minimal distance to release the coil, fitting inside the walls of the railway wagon for maximum precision
Handan Ceyhan
Turkey
Turkish translation:Ustu acik yuk tasima vagonu
Explanation:
Yatay bobin taşıma ataşmanı ile ustu acik yuk tasima vagonunun doldurulmasindan bahsediliyor burada.

Oyle saniyorum ki bahsi gecen vagonun duvarlari yekpare metal degil yerine celik kablo kullanilmis. Kisacasi korkuluk gibi duvarlari olan ustu acik yuk tasima vagonu. Bkz ilisikteki referaslar.
Kolay gelsin
Selected response from:

AJ Ablooglu
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Malzeme / Yük (Gondol) Teleferiği
Yunus Can ATLAR
4Ustu acik yuk tasima vagonu
AJ Ablooglu


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ustu acik yuk tasima vagonu


Explanation:
Yatay bobin taşıma ataşmanı ile ustu acik yuk tasima vagonunun doldurulmasindan bahsediliyor burada.

Oyle saniyorum ki bahsi gecen vagonun duvarlari yekpare metal degil yerine celik kablo kullanilmis. Kisacasi korkuluk gibi duvarlari olan ustu acik yuk tasima vagonu. Bkz ilisikteki referaslar.
Kolay gelsin



    https://en.wikipedia.org/wiki/Gondola_(rail)?wprov=sfti1
    https://ethmuhendislik.com/kaldirma-tasima-ekipmanlari-2/
AJ Ablooglu
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

2 days 19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Malzeme / Yük (Gondol) Teleferiği


Explanation:
Vagonlar metnin ikinci kısmında geçiyor.

İlk kısım için çeviri önerim: Malzeme / Yük (Gondol) Teleferiği

Referansta geçen metinler:

Zorlu alanlar sorun değil
Yük taşıma çözümü

Doppelmayr Grup malzeme teleferikleri dünya çapında çok geniş uygulamalar için kullanılmaktadır. Belli gereksinimlere en uygun teleferik sistemi seçilir ve müşteri gereksinimlerine en iyi biçimde uyarlanır. Tersinir hava tramvayları gibi esnek teleferik sistemleri malzeme taşımaya oldukça uygundur. Yolcu taşımanın yanında A noktasından B noktasına palet, makine ya da yığın malzeme ve yük birimleri taşımada kullanılabilirler. Dik ya da yatay olmasına bakılmaksızın malzeme teleferiklerine mesafeyi kat etmeleri için daima güvenilir. Geçit ve vadiler, ırmak ve göller, yollar ve ormanlar malzeme teleferikleri için sorun değildir.

Kamyon nakliyesinin ekonomik olmadığı durumlar için malzeme teleferikleri kullanımı yaygındır. Saatte 1500 tona varan taşıma kapasitesi ile malzeme teleferikleri geleneksel nakliye yöntemlerinin çok ötesindedir. Ayrıca 1500 metre halat uzunluğuna erişebilir ve kar küreyici ya da araba bile taşıyabilir.


İlk bakışta malzeme teleferikleri

40 t'ye kadar tek yük
Saatte 1500 t taşıma kapasitesi
45°'ye kadar taşıma
10 km’ye kadar nakliye bölümleri
Yolcu taşıması yanında hacimli ve birim yükler taşıyabilme

https://www.doppelmayr.com/tr/ueruenler/malzeme-teleferikler...

https://www.doppelmayr.com/tr/ueruenler/3s-gondol-teleferik/

https://www.doppelmayr.com/products/material-ropeway/

————

3S Gondol Teleferik

Uzun bir en'ler listesi

Teleferik teknolojisini geleceğe taşıyan dönüm noktası

Doppelmayr/Garaventa Grup’un kanıtlanmış üç halatlı, detachable gondola sistemi (tricable gondola detachable – TGD), teleferik ve tersinir hava tramvayının faydalarını bir araya getirir. 3S sistemi iki sabit ve tam kilitli taşıyıcı halat ile taşıyıcıları gezdirirken, aynı zamanda 8 tekerli taşıyıcılara kenetlenmiş çekme halatını döndürür. Detachable, sürekli hareket sistemi, en yüksek performans ve güvenilirliği sunar. 35 kişi alabilen kabinlere sahiptir ve en kötü hava koşullarında bile en iyi yolculuk konforunu sağlar. Çok yüksek rüzgâr stabilitesi, düşük enerji tüketimi ile çok uzun halat açıklıklarının üstesinden gelen 3S teleferikler kusursuzlardır.

3S Gondola Cable Car

A long list of the best

The milestone bringing the cable car technology to future

The proven tricable gondola detachable (TGD) cable car system of Doppelmayr/Garaventa Group combines the benefits of gondola lift and reversible aerial tramway. The result is technical perfection. This 3S system has two fixed, fully locked track ropes on which the carrier travels and a circulating haul rope which is clamped to the 8-wheel carriages. This detachable continuous movement system offers top performance and reliability. It has cabins for up to 35 passengers and maintains top ride comfort even in extreme weather conditions. Very high wind stability, low energy consumption and the capability to cope with very long rope spans are the unmistakable strengths of 3S cable cars.







    Reference: http://www.valter.com.tr/urunler/cable-car/?lang=en
    Reference: http://www.valter.com.tr/urunler/teleferik/
Yunus Can ATLAR
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 6




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search