shrimp insect

Turkish translation: karides böceği

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shrimp insect
Turkish translation:karides böceği
Entered by: Nizamettin Yigit

14:11 May 10, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Science - Zoology
English term or phrase: shrimp insect
Bir böcek türü, "karides böceği" sanırım ama emin olmak istedim.
Tuncay Kurt
Turkey
yalancı karides/karides yiyen/karides böceği
Explanation:
http://www.britannica.com/eb/article?tocId=9050639
Yukarıda bir heceleme hatası yaptım sanırım.
Eğer kasıt mantisler yani karides benzeri böcekler ise
o zaman :
"yalancı karides"

http://www.dnr.state.wi.us/org/caer/ce/eek/critter/insect/wa...
eğer metinde geçen karidese oldukça benzeyen şu böcek türü ise yalancı karides yerine belki "karides böceği" denilebilir.


karideslerle beslene bir böcek ise, aşağıdaki linkte verilmiş, o zaman
"karides yiyen"

http://www.hants.gov.uk/sparsholtschoolscentre/ponddatabase/...
Selected response from:

Nizamettin Yigit
Netherlands
Grading comment
Teşekkürler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3yalancı karides/karides yiyen/karides böceği
Nizamettin Yigit
2 +1sanırım açıklamanız doğru
Mustafa Er (BSc MA)


Discussion entries: 2





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
sanırım açıklamanız doğru


Explanation:
-

Mustafa Er (BSc MA)
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serkan Doğan
1 min

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
yalancı karides/karides yiyen/karides böceği


Explanation:
http://www.britannica.com/eb/article?tocId=9050639
Yukarıda bir heceleme hatası yaptım sanırım.
Eğer kasıt mantisler yani karides benzeri böcekler ise
o zaman :
"yalancı karides"

http://www.dnr.state.wi.us/org/caer/ce/eek/critter/insect/wa...
eğer metinde geçen karidese oldukça benzeyen şu böcek türü ise yalancı karides yerine belki "karides böceği" denilebilir.


karideslerle beslene bir böcek ise, aşağıdaki linkte verilmiş, o zaman
"karides yiyen"

http://www.hants.gov.uk/sparsholtschoolscentre/ponddatabase/...

Nizamettin Yigit
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Teşekkürler.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search