gold orfe

Turkish translation: Japon balığı (popüler akvaryum balığı)

16:37 Sep 25, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Science - Zoology / Animals
English term or phrase: gold orfe
Soğuk Sularda yaşayan bir balık türü- Türkçe kullanımı gerekli.
Yilmaz Ozkan
Turkish translation:Japon balığı (popüler akvaryum balığı)
Explanation:
kırmızı renkli bir tür balık /golden fish/
Türkiye'de japon balığı deniyor.




--------------------------------------------------
Note added at 2002-09-25 17:20:41 (GMT)
--------------------------------------------------

kırmızı renklı bır tur balık / golden fish /
Turkiye`de Japon baligi deniyor
(soguk suya karsi tropik baliklara nazaran daha dayaniklidir,
buyuk boylu olanlari havuz icin uygundur.)
Selected response from:

Canan Kaya (X)
Grading comment
Canan Hanım, çok teş. Bunu aynen kullanacağım, orj ile birlikte beraber bulunmasında fayda görüyorum. Çok yardımcı oldunuz teş. Saygılarımla,

yılmaz
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Altın orfe
1964
5 +1valla anacım bu capon balıgına benziyo
erhan ucgun (X)
4Japon balığı (popüler akvaryum balığı)
Canan Kaya (X)


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
valla anacım bu capon balıgına benziyo


Explanation:
http://www.rybml.cz/okrryby.htm

erhan ucgun (X)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964: Evet bencede çapon balığı ama hangisi binlercesi var ve suda bilmem hangi kimyasalın milyarda bir olmasıyla ölmeleri/yaşamaları ile ilgili tehirlilik testlerinde fedailik yapıyorlar
7 mins
  -> valla ne bileyim işte vermişsiniz cevabını

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Altın orfe


Explanation:
Altın orfe bunun türkçesini olduğun sanmam binlerce tropik balık türü var kim türkçe yetiştirebilirki

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  erhan ucgun (X): he valla bu olur "altın orfe" ama bi de ingilizceye çevir derlerse olur sana sinema ödülü :)
9 mins
  -> Belki oradan esinlenmişlerdir

agree  shenay kharatekin: bence de
6 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Japon balığı (popüler akvaryum balığı)


Explanation:
kırmızı renkli bir tür balık /golden fish/
Türkiye'de japon balığı deniyor.




--------------------------------------------------
Note added at 2002-09-25 17:20:41 (GMT)
--------------------------------------------------

kırmızı renklı bır tur balık / golden fish /
Turkiye`de Japon baligi deniyor
(soguk suya karsi tropik baliklara nazaran daha dayaniklidir,
buyuk boylu olanlari havuz icin uygundur.)

Canan Kaya (X)
PRO pts in category: 4
Grading comment
Canan Hanım, çok teş. Bunu aynen kullanacağım, orj ile birlikte beraber bulunmasında fayda görüyorum. Çok yardımcı oldunuz teş. Saygılarımla,

yılmaz




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search