land on fumes

Ukrainian translation: приземлятися без краплі пального

20:13 Sep 19, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Art/Literary - Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: land on fumes
Мені здається, що це означає сідати з майже порожніми баками, але ніяк не можу зв'язати усе докупи у такому реченні:
"They would be landing on fumes, traveling at a squeak over supersonic speeds".
Допоможіть!
ТІА
Grunia
Ukraine
Ukrainian translation:приземлятися без краплі пального
Explanation:
Пропоную такий приблизний переклад (в залежності вілд контексту)

Вони приземлятимуться (приземляться)/ здійснюватимуть посадку майже без краплі пального, мандруючи ледь не з надзвуковою швидкістю.

Вжив "приземлятимуться" - більше відповідає англійському would be landing.

Деталі - в залежності від контексту

--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2008-09-20 00:36:17 GMT)
--------------------------------------------------

Краще без "ледь":

Вони приземлятимуться (приземляться)/ здійснюватимуть посадку майже без краплі пального, мандруючи з надзвуковою швидкістю.
Selected response from:

AndriyRubashnyy
Germany
Grading comment
Дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4приземлятися на чесному слові
Vassyl Trylis
3приземлятися без краплі пального
AndriyRubashnyy


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
приземлятися без краплі пального


Explanation:
Пропоную такий приблизний переклад (в залежності вілд контексту)

Вони приземлятимуться (приземляться)/ здійснюватимуть посадку майже без краплі пального, мандруючи ледь не з надзвуковою швидкістю.

Вжив "приземлятимуться" - більше відповідає англійському would be landing.

Деталі - в залежності від контексту

--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2008-09-20 00:36:17 GMT)
--------------------------------------------------

Краще без "ледь":

Вони приземлятимуться (приземляться)/ здійснюватимуть посадку майже без краплі пального, мандруючи з надзвуковою швидкістю.

AndriyRubashnyy
Germany
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дякую!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
приземлятися на чесному слові


Explanation:
Цей вираз не обов'язково стосується пального (хоча походить таки від машинного жаргону):

Running on Fumes: Rising Gas Prices Add to the Strain on Families ...
30 Jun 2008 ... American family budgets are truly running on fumes this summer, and families will find it harder to finance basic activities, ...
www.americanprogress.org/issues/2008/06/gas_food.html

А "squeak over supersonic speeds" означає болісне, складне, на межі катастрофи долання надзвукового бар'єру. Отже, я б переклав речення так:

- Вони сідатимуть на чесному слові, перед тим ледь не скрутивши собі в'язи на звуковому бар'єрі. (Або: якщо перед тим не скрутять собі в'язи...)

Vassyl Trylis
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search