Magenta box

Ukrainian translation: випробувальні ємності для розсади Magenta

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Magenta box
Ukrainian translation:випробувальні ємності для розсади Magenta
Entered by: Bragarnyk

16:16 Nov 19, 2006
English to Ukrainian translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-) / біотехнологія, генна інженерія
English term or phrase: Magenta box
plant embryos were transferred to Magenta boxes for 2 to 3 weeks before transferring to greenhouse.
Bragarnyk
Ukraine
ящички (касети, горщички...) для вирпрощування розсади (виробництва компанії) Magenta
Explanation:
Magenta, Italy Tel: 39-029 729-8663 Fax: 39-029 729-1855 E-mail: indra@indra.it ... Производство семян овощных и с/х культур, рассады. Регион: СНГ. ...
www.nf.org.ua/inter-biz/n55/1.htm

Производители материалов для посадки (рассада, саженцы) — прайс-листКасети пластикові для вирощування розсади, дог. (044) 947 8312, ГІБРИД. Клеєві біоловушки від шкідників, дог. (044) 947 8312, ГІБРИД ...
agro.ib.kiev.ua/1-5-2p.shtml

Аграрний сектор України... або осоки для парників і теплиць; плетуть кошики; готують мишоловки; роблять горщечки і кубики для вирощування розсади, клеять горщики з чорної плівки. ...
agroua.net/plant/gardenercalendar/index.php?artid=2

... Насіння овочеве та квіткове виробництва Голландії, Польщі; Горщики, касети для вирощування розсади (Німеччина); Обприскувачі ”JUMEO”, ”МАТАВІ ”, ”TITAN” ...
www.koras.com.ua/ARK/eclist.php?psearch=8

"ПОЛIМЕТ" Наша довідка: підприємство «Полімет» розташоване на ...Для них випускаємо різні горщечки та ящички для вирощування розсади. Вся наша продукція належним чином сертифікована. Поки що вироби користуються попитом ...
ic.km.ua/~polimet/_Ukr/newart.htm


--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2006-11-19 16:41:15 GMT)
--------------------------------------------------

OOPS: "виРОщування" , звісно ж :)
Selected response from:

mk_lab
Ukraine
Grading comment
Дякую
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5пластиковий прямокутний прозорий контейнер з кришкою
Ludwig Chekhovtsov
3 +2ящички (касети, горщички...) для вирпрощування розсади (виробництва компанії) Magenta
mk_lab


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
magenta box
ящички (касети, горщички...) для вирпрощування розсади (виробництва компанії) Magenta


Explanation:
Magenta, Italy Tel: 39-029 729-8663 Fax: 39-029 729-1855 E-mail: indra@indra.it ... Производство семян овощных и с/х культур, рассады. Регион: СНГ. ...
www.nf.org.ua/inter-biz/n55/1.htm

Производители материалов для посадки (рассада, саженцы) — прайс-листКасети пластикові для вирощування розсади, дог. (044) 947 8312, ГІБРИД. Клеєві біоловушки від шкідників, дог. (044) 947 8312, ГІБРИД ...
agro.ib.kiev.ua/1-5-2p.shtml

Аграрний сектор України... або осоки для парників і теплиць; плетуть кошики; готують мишоловки; роблять горщечки і кубики для вирощування розсади, клеять горщики з чорної плівки. ...
agroua.net/plant/gardenercalendar/index.php?artid=2

... Насіння овочеве та квіткове виробництва Голландії, Польщі; Горщики, касети для вирощування розсади (Німеччина); Обприскувачі ”JUMEO”, ”МАТАВІ ”, ”TITAN” ...
www.koras.com.ua/ARK/eclist.php?psearch=8

"ПОЛIМЕТ" Наша довідка: підприємство «Полімет» розташоване на ...Для них випускаємо різні горщечки та ящички для вирощування розсади. Вся наша продукція належним чином сертифікована. Поки що вироби користуються попитом ...
ic.km.ua/~polimet/_Ukr/newart.htm


--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2006-11-19 16:41:15 GMT)
--------------------------------------------------

OOPS: "виРОщування" , звісно ж :)

mk_lab
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Дякую
Notes to answerer
Asker: Те що це якісь контейнери/ящики/вазони це я зрозумів, також ймовірно, певного діапазону розмірів. Але ж як їх так перекласти, щоб іншим було зрозуміло і зайвого не "насмічено". Перепрошую, що цього чітко не сказано в питанні.

Asker: Я вважаю, що такий варіант буде досить вдалим: **випробувальні ємності для розсади Magenta**


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olena Bilonoh: Magenta Box is very often used in tissue culture & agricultural research experiments. Main body of this box is made of tough & transparent Polycarbonate which provides excellent view of the contents inside while the cover is made of Polypropylene.
22 mins
  -> Thank you. But I guess, you should post your own answer, because your knowledge of this subject is obviously better.

agree  Ol_Besh
26 mins
  -> Дякую

neutral  Ludwig Chekhovtsov: Вибачте, але Magenta (містечко в Італіїї) з Вашого посилання жодного відношення до виробництва розсади не має - INDRA SRL: Производство реле уровня и потока, устройства измерения давления и температуры. Регион: Украина, СНГ.
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
magenta box
пластиковий прямокутний прозорий контейнер з кришкою


Explanation:
Magenta Box suppliers nad manufacturers
80-383 MAGNETA BOX
Material : Polycarbonate / Polypropylene
Magenta Box can be used in tissue culture & agricultural
research experiments. The main body of the box is made of
tough & transparent Polycarbonate which provides excellent
view of the contents inside while the cover is made of Polypropylene. ...
www.hemcmedical.com/equipments/323/

United Scientific Supplies, Inc.Magneta Box ·.
Magneta Box
Product Number - 81801
Made of tough and transparent polycarbonate, the Magneta Box is useful for observing, but not distributing, specimens during tissue culture experiments. The square box is autoclavable. Cover is made of polypropylene. Dimensions are 75mm x 75mm x 100mm. ...
www.unitedsci.com/products.php?nhs=30&catalog=&category=Pla...

Компания РОССИ рада предложить Вам полипропиленовые прямоугольные прозрачные контейнеры с крышкой производства компании Хухтамаки: ...
www.rossidistribution.ru/news.phtml?ParentNews=8326&newsid=...

Очень удобно помещать черенки в пластиковый прозрачный контейнер с крышкой, который имеет большое преимущество перед другой посудой, предполагающей закрывать горшки полиэтиленовым пакетом. После посадки необходимо поставить контейнер в теплое место, хорошо им будет на полке под искусственным освещением.
leto.tomsk.ru/streps2.php

Острів Знань
... представляє собою прозорий пластиковий контейнер ...
ostriv.in.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=854&Itemid=0

Виробниче підприємство "Інтерпак-04"
З 1 серпня до 11 вересня 2006 року ПОНИЖЕНА ЦІНА на пластиковий контейнер з кришкою.
Матеріал - ОПС прозорий ...
www.interpak04.com.ua/ua/reklama1.shtml




--------------------------------------------------
Note added at 2 час (2006-11-19 19:05:59 GMT)
--------------------------------------------------

Magenta box - це родове поняття, таке як, наприклад, посудина Дьюара, тому виробником може бути яка завгодно фірма, чи то Хухтамакі, чи ж "Рога и копыта"

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search