Further your passion

Ukrainian translation: просувайте притаманний вам ентузіазм

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Further your passion
Ukrainian translation:просувайте притаманний вам ентузіазм
Entered by: Vladyslav Golovaty

16:17 Oct 11, 2016
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / motto
English term or phrase: Further your passion
Запропонуйте, будь-ласка, свої варіанти перекладу слогану КАНАДСЬКОГО інституту (Технологічного інституту Південної Альберти).
Дякую.
Victoria Kantemir
Ukraine
просувайте притаманний вам ентузіазм
Explanation:
ІМХО канадійцям ПРОСУВАЙТЕ імонуватиме більше, ніж РОЗВИВАЙТЕ
Selected response from:

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Розвивайте свою пристрасть
Roman Soluk
3 +1Роби, що любиш
rns
4Діліться наснагою!
Dmitrie Highduke
3Не відмовляйся від свого захоплення / Не відмовляйся від того, чим захоплюєшся
Nadiya_S
3Звільни свої бажання!
Ksenia ILINSKA
3просувайте притаманний вам ентузіазм
Vladyslav Golovaty
3Вперед, ентузіасти!
Alar
3Оберіть справу до душі
Sofiya Skachko


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
further your passion
Розвивайте свою пристрасть


Explanation:


Roman Soluk
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 24

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
further your passion
Діліться наснагою!


Explanation:
Діліться наснагою!

Dmitrie Highduke
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
further your passion
Вперед, ентузіасти!


Explanation:
*

Alar
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
further your passion
Роби, що любиш


Explanation:
 


rns
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sofiya Skachko: поки що найточніший за змістом переклад, як на мене
1 hr
  -> Спасибі.

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
further your passion
просувайте притаманний вам ентузіазм


Explanation:
ІМХО канадійцям ПРОСУВАЙТЕ імонуватиме більше, ніж РОЗВИВАЙТЕ

Example sentence(s):

    Reference: http://day.kyiv.ua/uk/article/podrobyci/yak-pravylno-protydi...
Vladyslav Golovaty
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 70

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
further your passion
Оберіть справу до душі


Explanation:
або "Візьміться за улюблену справу", або навіть "Йдіть за покликом серця". Варіантів багато

Sofiya Skachko
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Ukrainian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
further your passion
Звільни свої бажання!


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 3 час (2016-10-11 20:00:51 GMT)
--------------------------------------------------

Звільни свої таланти!

Ksenia ILINSKA
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
further your passion
Не відмовляйся від свого захоплення / Не відмовляйся від того, чим захоплюєшся


Explanation:
або

"Отримай нові можливості для свого захоплення"

Тобто навчання не повинно завадити студенту займатися улюбленою справою, а, навпаки, дає нові можливості та знання, якими можна скористатися.

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2016-10-12 07:21:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ще варіант:

Нові перспективи для твого захоплення

Nadiya_S
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search