change ownership

Ukrainian translation: зміни у структурі влісності

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:change ownership
Ukrainian translation:зміни у структурі влісності
Entered by: Elena Shtronda

10:23 May 3, 2017
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: change ownership
Distribution Agreement

Sale of Distributor's Assets or Shares.
If Distributor wishes to change its ownership, Distributor must submit a proposal to *** in writing, using the forms supplied by ***, at least sixty (60) days prior to the effective date of such change.

Підкажіть, будь-ласка, що мається на увазі: змінити вланість, змінити власника або змінити форму власності?

Дякую за допомогу!
Elena Shtronda
Ukraine
зміни структури власності / зміни у структурі влісності
Explanation:
У першому реченні чітко зазначено, що мова про продаж активів або акцій (Sale of Distributor's Assets or Shares). У такому випадку йдеться саме про зміну структури власності.

------------------------------------------------------

НБУ погодив зміни структури власності банківської групи ПриватБанк

...

Зазначається, що зміни пов’язані з набуттям державою 100% участі у банку та включенням і виключенням низки учасників.

http://www.unn.com.ua/uk/news/1646955-nbu-pogodiv-zmini-stru...

Відомості про зміни у структурі власності у 2016 звітному році

http://www.eramedia.com.ua/upload/file/forma4_(1).pdf

Структура власності особи є прозорою, якщо інформація, надана Національному банку та розміщена на веб-сайті банку в мережі Інтернет відповідно до вимог цього Положення, дає змогу визначити всіх осіб, які мають пряму та/або опосередковану істотну участь в банку/юридичній особі, у тому числі відносини контролю між ними щодо цього/цієї банку/юридичної особи.

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1204-11
Selected response from:

Nadiya_S
Ukraine
Grading comment
Дуже дякую за допомогу!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1зміна форми власності
Roman Soluk
4 +1зміни структури власності / зміни у структурі влісності
Nadiya_S
3змінити володіння
Vladyslav Golovaty


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
зміна форми власності


Explanation:


Roman Soluk
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Chobotar
8 mins
  -> Дякую!

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
змінити володіння


Explanation:
власність, право власності; володіння

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2017-05-03 10:32:17 GMT)
--------------------------------------------------

Feb 3, 2017 - Проти зниження порогу володіння акціями з 25% до 10% для отримання доступу до документів бухгалтерського обліку виступає не ...https://nesam.net.ua/rosneft-zaproponyvala-zminiti-poriadok-...

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 70

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
зміни структури власності / зміни у структурі влісності


Explanation:
У першому реченні чітко зазначено, що мова про продаж активів або акцій (Sale of Distributor's Assets or Shares). У такому випадку йдеться саме про зміну структури власності.

------------------------------------------------------

НБУ погодив зміни структури власності банківської групи ПриватБанк

...

Зазначається, що зміни пов’язані з набуттям державою 100% участі у банку та включенням і виключенням низки учасників.

http://www.unn.com.ua/uk/news/1646955-nbu-pogodiv-zmini-stru...

Відомості про зміни у структурі власності у 2016 звітному році

http://www.eramedia.com.ua/upload/file/forma4_(1).pdf

Структура власності особи є прозорою, якщо інформація, надана Національному банку та розміщена на веб-сайті банку в мережі Інтернет відповідно до вимог цього Положення, дає змогу визначити всіх осіб, які мають пряму та/або опосередковану істотну участь в банку/юридичній особі, у тому числі відносини контролю між ними щодо цього/цієї банку/юридичної особи.

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1204-11

Nadiya_S
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Дуже дякую за допомогу!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oleh Lytvynov
21 hrs
  -> Дякую, Олегу!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search