This Certificate is not valid for use anywhere within the United States of Ameri

Ukrainian translation: Цей сертифікат не діє на території Сполучених Штатів Америки.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:This Certificate is not valid for use anywhere within the United States of Ameri
Ukrainian translation:Цей сертифікат не діє на території Сполучених Штатів Америки.
Entered by: Maxym

08:13 Feb 6, 2018
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general) / Apostille
English term or phrase: This Certificate is not valid for use anywhere within the United States of Ameri
Друзі, допоможіть перекласти.
Який варіант вірний:
Свідоцтво може використовуватися в США
Свідоцтво не може використовуватися в США

(Апостиль видано в Каліфорнії).

Якщо хочете можете навіть перекласти російською мовою, головно зміст. Чи може чи не може.

Заздалегідь вдячна за допомогу.
Maxym
Ukraine
Цей сертифікат не діє на території Сполучених Штатів Америки.
Explanation:
або... в жодному місці на території США
Selected response from:

Sergey Strakhov
Grading comment
дуже дякую за роз'яснення
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Цей сертифікат не діє на території Сполучених Штатів Америки.
Sergey Strakhov
3Даний сертифікат є недійсним для використання на будь-якій території США
Vladyslav Golovaty


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
this certificate is not valid for use anywhere within the united states of ameri
Цей сертифікат не діє на території Сполучених Штатів Америки.


Explanation:
або... в жодному місці на території США

Sergey Strakhov
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16
Grading comment
дуже дякую за роз'яснення

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dr.-Ing. Igor Krasontovitch: Без сумніву!
25 mins
  -> Дякую!

agree  Platon Danilov
1 hr

agree  Victoria Batarchuk
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
this certificate is not valid for use anywhere within the united states of ameri
Даний сертифікат є недійсним для використання на будь-якій території США


Explanation:
Оцінка майна, яка проведена суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання без чинного сертифіката, є недійсною. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2658-14
У разі самостійного стирання захисного покриття Покупцем, Сертифікат втрачає свою купівельну спроможність і є недійсним. http://furshet.ua/ua/buyers/gift_card/
use backtranslation to check it, pls: This certificate is not valid for use anywhere in the US

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 46




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search