senior visual effects supervisor

Ukrainian translation: (головний) [художник-]постановник візуальних ефектів

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:senior visual effects supervisor
Ukrainian translation:(головний) [художник-]постановник візуальних ефектів
Entered by: Sofiya Skachko

22:44 Mar 12, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: senior visual effects supervisor
назва посади
Sofiya Skachko
United Kingdom
(головний) [художник-]постановник візуальних ефектів
Explanation:
«Integritas homo»
Основная профессия художник-постановщик визуальных эффектов для кинопроизводства. В прошлом работа в рекламе, дизайн-бюро и т.п. ...
http://integritas.ru/exhibition/homo/bogomaz/index.html

Сохранено в кэше - Похожие страницы
"Видео"
... как правило это: режиссер-сценарист, оператор, помощник оператора, учетчик съемочного процесса, осветитель, постановщик визуальных эффектов, водитель. ...

http://hpjrecords.narod.ru/video.htm
Selected response from:

Alexander Onishko
Grading comment
дуже дякую. я все ще трохи вагаюся, чи добрий це переклад для когось, хто створює візуальні ефекти з допомогою комп'ютерної графіки (а не "ставить" їх, приміром, в театрі чи в кіно на знімальному майданчику)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(головний) [художник-]постановник візуальних ефектів
Alexander Onishko
4керівник з контролю візуальних ефектів
Bohdana Koval
3старший супервайзер візуальних ефектів
Ludwig Chekhovtsov


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(головний) [художник-]постановник візуальних ефектів


Explanation:
«Integritas homo»
Основная профессия художник-постановщик визуальных эффектов для кинопроизводства. В прошлом работа в рекламе, дизайн-бюро и т.п. ...
http://integritas.ru/exhibition/homo/bogomaz/index.html

Сохранено в кэше - Похожие страницы
"Видео"
... как правило это: режиссер-сценарист, оператор, помощник оператора, учетчик съемочного процесса, осветитель, постановщик визуальных эффектов, водитель. ...

http://hpjrecords.narod.ru/video.htm

Alexander Onishko
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 10
Grading comment
дуже дякую. я все ще трохи вагаюся, чи добрий це переклад для когось, хто створює візуальні ефекти з допомогою комп'ютерної графіки (а не "ставить" їх, приміром, в театрі чи в кіно на знімальному майданчику)

36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
старший супервайзер візуальних ефектів


Explanation:
CGTALK.RU –
...Арман Яхин, супервайзер визуальных эффектов фильма "Турецкий Гамбит", ...
www.cgtalk.ru/index.php?id=menu -

Нолл, Джон — Википедия
Джона Нолла утвердили в должности супервайзера визуальных эффектов. ...
ru.wikipedia.org/wiki/Нолл,_Джон


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

5 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
керівник з контролю візуальних ефектів


Explanation:
На мою думку,фраза visual effects не викликає ніяких сумнівів,а от senior supervisor має різні тлумачення. У даному випадку,зрозуміло,ми не можемо вжити "наглядач". Слово senior уже має на увазі когось,хто займає вищу посаду,а supervisor - це той,хто перевіряє (можливо,правильність виконання,тощо).

Bohdana Koval
United Kingdom
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search