Directing Animator

Ukrainian translation: режисер-мультиплікатор

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Directing Animator
Ukrainian translation:режисер-мультиплікатор
Entered by: Sofiya Skachko

11:24 Jul 2, 2009
English to Ukrainian translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: Directing Animator
Назва посади в кіно.
Визначення: The animator responsible for creating the key poses or key frames of an animation.
Sofiya Skachko
United Kingdom
режисер-мультиплікатор
Explanation:
#
УНIАН - Культура - Помер режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман
- [ Diese Seite übersetzen ]
В одній з московських клінік помер відомий режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман. Він був госпіталізований в неділю у важкому стані, медики виявили в ...
culture.unian.net/ukr/detail/186980 - Im Cache - Ähnlich
#
УНIАН - Культура - Помер режисер-мультиплікатор Валерій Угаров (фото)
- [ Diese Seite übersetzen ]
У Москві у суботу на 67-му році життя помер відомий режисер-мультиплікатор Валерій Угаров, повідомила РІА Новости Вікторія Токарєва - представник ...
culture.unian.net/ukr/detail/185845 - Im Cache - Ähnlich
#
новини | помер відомий режисер-мультиплікатор юрій фрідман :.: 5 ...
- [ Diese Seite übersetzen ]
У Москві помер відомий режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман. Новини.
5.ua/newsline/251/280/55807/ - Im Cache - Ähnlich
#
Помер режисер-мультиплікатор Валерій Угаров
- [ Diese Seite übersetzen ]
Всеукраїнська он-лайн газета. Оперативні новини з України і світу: події, політика, спорт, культура.
gazeta.ua/index.php?id=192339eid... - Im Cache - Ähnlich
#
Помер відомий режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман :: mynews-in.net
- [ Diese Seite übersetzen ]
Помер відомий режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман 08.12.2008 17:32 5 канал. У Москві помер відомий режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман. ...
mynews-in.net/news/politics/2008/.../1454128.html - Im Cache - Ähnlich
#
Пошукова система новин RedTram | Помер режисер-мультиплікатор Юрій ...
- [ Diese Seite übersetzen ]
Помер режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман. 08.12.2008 17:25. Автор мультфільму про Фунтика » Весь текст » · Журнал Playboy скоротить тираж і виходитиме ...
ua.redtram.com/go/178104324/top100/ - Im Cache - Ähnlich
Selected response from:

AndriyRubashnyy
Germany
Grading comment
Дякую за наведення прикладів вжитку терміна!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4режисер-мультиплікатор
AndriyRubashnyy
4ведучий аніматор / мультиплікатор
Alexander Onishko


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
directing animator
ведучий аніматор / мультиплікатор


Explanation:
RENDER.RU -> Статьи -> Переводы -> Интервью с Чаком Джонсом

Оказалось, что ведущие мультипликаторы имеют большее влияние на фильм, чем собственно режиссер. У режиссера на студии Диснея был простор для творчества, ...

www.render.ru/books/show_book.php?book_id=335

Alexander Onishko
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 10

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
directing animator
режисер-мультиплікатор


Explanation:
#
УНIАН - Культура - Помер режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман
- [ Diese Seite übersetzen ]
В одній з московських клінік помер відомий режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман. Він був госпіталізований в неділю у важкому стані, медики виявили в ...
culture.unian.net/ukr/detail/186980 - Im Cache - Ähnlich
#
УНIАН - Культура - Помер режисер-мультиплікатор Валерій Угаров (фото)
- [ Diese Seite übersetzen ]
У Москві у суботу на 67-му році життя помер відомий режисер-мультиплікатор Валерій Угаров, повідомила РІА Новости Вікторія Токарєва - представник ...
culture.unian.net/ukr/detail/185845 - Im Cache - Ähnlich
#
новини | помер відомий режисер-мультиплікатор юрій фрідман :.: 5 ...
- [ Diese Seite übersetzen ]
У Москві помер відомий режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман. Новини.
5.ua/newsline/251/280/55807/ - Im Cache - Ähnlich
#
Помер режисер-мультиплікатор Валерій Угаров
- [ Diese Seite übersetzen ]
Всеукраїнська он-лайн газета. Оперативні новини з України і світу: події, політика, спорт, культура.
gazeta.ua/index.php?id=192339eid... - Im Cache - Ähnlich
#
Помер відомий режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман :: mynews-in.net
- [ Diese Seite übersetzen ]
Помер відомий режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман 08.12.2008 17:32 5 канал. У Москві помер відомий режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман. ...
mynews-in.net/news/politics/2008/.../1454128.html - Im Cache - Ähnlich
#
Пошукова система новин RedTram | Помер режисер-мультиплікатор Юрій ...
- [ Diese Seite übersetzen ]
Помер режисер-мультиплікатор Юрій Фрідман. 08.12.2008 17:25. Автор мультфільму про Фунтика » Весь текст » · Журнал Playboy скоротить тираж і виходитиме ...
ua.redtram.com/go/178104324/top100/ - Im Cache - Ähnlich

AndriyRubashnyy
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Дякую за наведення прикладів вжитку терміна!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search