storage

Ukrainian translation: зберігання

16:01 Mar 14, 2006
English to Ukrainian translations [PRO]
Marketing - Computers (general)
English term or phrase: storage
storage of information

І, будь ласка, ще одне питання - останнє! Дякую.
Larissa Dinsley
United Kingdom
Ukrainian translation:зберігання
Explanation:
З А К О Н У К Р А Ї Н И Про інформацію
Зберігання інформації - це забезпечення належного стану інформації та її матеріальних ... bezpeka.com/ru/lib/lawua/art515.html

ЗАТВЕРДЖЕНО
Обробка і зберігання інформації, що безпосередньо стосується ...
www.uainsur.com/files/forall/ zakony/imogi_do_tehnichnogo_obladnannia11.doc

Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Я дуже усім вдячна за допомогу. В моєму контексті підходить "зберігання".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5сховище
jrs_kiev
4 +1зберігання
Ludwig Chekhovtsov
4накопичувач інформації
mk_lab


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
сховище


Explanation:
Provides storage for items and folders. Compatible with Х97, 98, 2000 and 2002. Сховище для елементів і папок, сумісне з Х97, 98, 2000 і 2002.

jrs_kiev
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
накопичувач інформації


Explanation:
Введено в експлуатацію потужний накопичувач інформації, який дає змогу формувати єдину базу даних для всіх установ банку за всіма напрямами їхньої ...
www.obriy.pib.com.ua/2002/48_02/01.shtml

Виставка Агро восени року в Києві та околицяхЕлектронний блок "SAT Trace" включає GPS, накопичувач інформації і мережу датчиків, установлених на машині. Блок перетворює отримані від датчиків сигнали в ...
www.newsagrotech.com.ua/2005/2/5.html



mk_lab
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
зберігання


Explanation:
З А К О Н У К Р А Ї Н И Про інформацію
Зберігання інформації - це забезпечення належного стану інформації та її матеріальних ... bezpeka.com/ru/lib/lawua/art515.html

ЗАТВЕРДЖЕНО
Обробка і зберігання інформації, що безпосередньо стосується ...
www.uainsur.com/files/forall/ zakony/imogi_do_tehnichnogo_obladnannia11.doc



Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Я дуже усім вдячна за допомогу. В моєму контексті підходить "зберігання".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vitaliy Dzivoronyuk
3 days 16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search