wreak havoc

Ukrainian translation: спричинити [значну] шкоду

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wreak havoc
Ukrainian translation:спричинити [значну] шкоду
Entered by: barnetts

03:34 Sep 12, 2008
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: wreak havoc
Computer viruses can wreak havoc damaging vital data and software
barnetts
Canada
спричинити [значну] шкоду
Explanation:
Словник каже, що havok - це не зовсім "хаос", а радше "спустошення, руйнація"
У комп'ютерному контексті я би переклав цей зворот як "комп'ютерні віруси можуть спричинити значну шкоду ..."
Selected response from:

Oleg Prots
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2спричинити [значну] шкоду
Oleg Prots
4посіяти хаос
Vladimir Chumak


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
посіяти хаос


Explanation:
або 'викликати (створити) хаос'

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-09-12 06:41:30 GMT)
--------------------------------------------------

... по всьому світі забиті листами, що їх згенерували комп'ютерні віруси. Для чого ж створюються ці монстри, здатні посіяти в інтернеті справжній хаос? ...
http://postup.brama.com/usual.php?what=13298

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-09-12 07:36:17 GMT)
--------------------------------------------------

Вираз 'wreak havoc' також не є суто комп'ютерним.

Можна ще сказати "викликають катастрофічні збої комп'ютерних систем".

Збій бази даних на сервері || Фаворити Успіху
На жаль в ніч з 16 на 17 квітня стався катастрофічний збій онлайнової бази даних FAVOR.com.ua, розташованої на одному з серверів компанії hostpro.ua. ...
www.favor.com.ua/news/?article=312&page=10&print=yes

Vladimir Chumak
Australia
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
спричинити [значну] шкоду


Explanation:
Словник каже, що havok - це не зовсім "хаос", а радше "спустошення, руйнація"
У комп'ютерному контексті я би переклав цей зворот як "комп'ютерні віруси можуть спричинити значну шкоду ..."

Oleg Prots
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  vaska: як на мене, правильніше було б сказати "завдавати", а не "спричиняти": Комп’ютери віруси можуть завдати значної шкоди...
4 hrs

agree  Eduard Boiko: завдати значні пошкодження важливій інформації та программному забезпеченню
4 hrs

agree  crainny
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search