recyclable media

Ukrainian translation: носії, придатні для повторного використання

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:recyclable media
Ukrainian translation:носії, придатні для повторного використання
Entered by: Halyna Maksymiv

18:50 Mar 30, 2011
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: recyclable media
we're introducing efficient digital on-demand printing solutions, developing innovative printing technologies, offering HP recyclable media
Halyna Maksymiv
Ukraine
носії, придатні для повторного використання
Explanation:
друк на носіях HP (Hewlett-Packard), придатних для повторного використання

Однак це положення є необов'язковим у разі, коли ці пакувальні матеріали або контейнери придатні для повторного використання. Правило 6. ...

www.center.km.ua/old_version/navch/pl...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2011-03-30 19:01:22 GMT)
--------------------------------------------------

Хоча, HP може бути й high-polymer. Тобто - на полімерних носіях, придатних для повторного використання
Selected response from:

mk_lab
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5носії багаторазового використання
Vitaliy Rysyuk
4 +1носії, придатні для повторного використання
mk_lab
3 +1носії, що підлягають вторинній переробці/утилізації
Victoria Lubashenko
3оборотні носії
Poloz Oleg


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
носії, придатні для повторного використання


Explanation:
друк на носіях HP (Hewlett-Packard), придатних для повторного використання

Однак це положення є необов'язковим у разі, коли ці пакувальні матеріали або контейнери придатні для повторного використання. Правило 6. ...

www.center.km.ua/old_version/navch/pl...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2011-03-30 19:01:22 GMT)
--------------------------------------------------

Хоча, HP може бути й high-polymer. Тобто - на полімерних носіях, придатних для повторного використання

mk_lab
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Argat
23 mins
  -> Марта вітаю! Дякую

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
оборотні носії


Explanation:
Як варіант до "носії, придатні для повторного використання", щоб уникнути занадто ускладненої структури речення.

Poloz Oleg
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
носії, що підлягають вторинній переробці/утилізації


Explanation:
Як варіант.

Victoria Lubashenko
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marta Argat: теж згодна, як і з відповіддю Михайла. Далі тре" дивитись малюнки до тексту: йдеться про переробку чи повторне використання
10 mins
  -> Дякую, Марто; згодна, замало інформації.

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
носії багаторазового використання


Explanation:
тут справа в тім, що ці носії не просто можна повторно використати, а використовувати тривалий час без заміни лише після регялрного відновлення, як картриджі, які заповнюють новим тонером і використовують раз за разом...

Example sentence(s):
  • Машинні перфокарти - носії інформації багаторазового використання в процесі обробки на ЕОМ.
  • ..пластиковий носій багаторазового використання...

    Reference: http://revolution.allbest.ru/economy/00120061_0.html
    Reference: http://bc-rada.gov.ua/anonces.html?id=1514
Vitaliy Rysyuk
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search