map

Ukrainian translation: подключать

14:44 Nov 25, 2018
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: map
Many people have more then one printer mapped to their computer
goodchoice
Ukraine
Ukrainian translation:подключать
Explanation:
К компьютерам многих пользователей может быть подключено сразу несколько принтеров.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2018-11-25 18:48:17 GMT)
--------------------------------------------------

До комп'ютерів багатьох користувачів може бути підключено зразу декілька принтерів.
Selected response from:

Kateryna Melnychenko
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3відображати [принтери у списку]
Vladyslav Golovaty
3подключать
Kateryna Melnychenko


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
подключать


Explanation:
К компьютерам многих пользователей может быть подключено сразу несколько принтеров.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2018-11-25 18:48:17 GMT)
--------------------------------------------------

До комп'ютерів багатьох користувачів може бути підключено зразу декілька принтерів.

Kateryna Melnychenko
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
відображати [принтери у списку]


Explanation:
так, дійсно підключений принтер, але ж мова про те, що він відображається у списку підключених пристроїв, якщо бути точним
а саме: У списку підключених пристроїв багатьох користувачів є відразу кілька принтерів
напр.: Для офісів характерна наявність великої кількості принтерів, адже обсяг друкованої ... Саме тому багатьох користувачів цікавить, як очистити чергу з файлів, ... Всі пристрої для друку, які підключені до комп'ютера або просто раніше ... та й в офісах рідко є доступ до подібних каталогів, що відразу ж виключає ... https://uk.soringpcrepair.com/how-to-clear-a-print-queue-on-...
12 квіт. 2018 р. - Переконайтеся, що принтер увімкнуто та підключено до ПК. ... або додаєте новий принтер до домашньої мережі, то зазвичай можна відразу розпочинати друк. ... вашого принтера немає в списку, натисніть кнопку Додати пристрій, ... На багатьох принтерах є кнопка ... https://support.microsoft.com/uk-ua/help/17420/windows-print...
13 вер. 2018 р. - Докладні відомості див. в статті Підтримка пристроїв у Windows 10 S. ... На багатьох принтерах є кнопка безпровідного зв'язку, яка ... Якщо використовуються безпровідні точки доступу, подовжувачі або кілька безпровідних ... Розгорніть пункт Принтери, знайдіть свій принтер у списку, ... https://support.microsoft.com/uk-ua/help/4015401/windows-10-...


Vladyslav Golovaty
Ukraine
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search