FAQ

Ukrainian translation: Найчастіші запитання

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:FAQ
Ukrainian translation:Найчастіші запитання
Entered by: Dmitriy Vysotskyy

17:40 May 14, 2009
English to Ukrainian translations [PRO]
Computers: Software
English term or phrase: FAQ
як же ж це перекласти ???
Alexander Onishko
Найчастіші запитання
Explanation:
Найчастіші запитання (FAQ) - http://www.useti.org.ua/ua/faq/
Найчастіші запитання (FAQ) - http://rp5.ua/docs/faq/ua
Мені подобається
Selected response from:

Dmitriy Vysotskyy
Ukraine
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Найчастіші запитання
Dmitriy Vysotskyy
5 +2запитання й вiдповiдi
Dmitrie Highduke
4 +2поширені запитання
Marta Chereshnovska
4(найбільш) розповсюджені питання
Marta Argat
4ЧаПи
Valery Gusak
3Часті запитання
DZiW (X)


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
faq
запитання й вiдповiдi


Explanation:
З термінології Майкрософт

Dmitrie Highduke
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eugene Gulak
11 mins
  -> Дякую, Євгене!

agree  Vladimir Dubisskiy: я б написав Запитання та Відповіді (ЗТВ або ЗВ)
24 mins
  -> Дякую, Володимире. Але Майкрософт пропонує саме "Запитання й вiдповiдi"

neutral  Oleg Prots: Правильний переклад. Але _виключно_ для проектів Майкрософт.
1 hr
  -> Авжеж

neutral  Maya Gomon: Досить вдала відповідь у Марти Величко - повністю відтворює семантику виразу
7 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
faq
Найчастіші запитання


Explanation:
Найчастіші запитання (FAQ) - http://www.useti.org.ua/ua/faq/
Найчастіші запитання (FAQ) - http://rp5.ua/docs/faq/ua
Мені подобається

Dmitriy Vysotskyy
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov
2 mins
  -> Дякую

agree  Myron Netchypor
19 mins
  -> Дякую

agree  Sergei Leshchinsky: угу
1 hr
  -> Дякую

agree  Vadim Khazin
1 hr
  -> Дякую

neutral  Maya Gomon: У Марти Величко досить вдала відповідь - звучить краще.
7 hrs

agree  Victor Sergeyev
16 hrs
  -> Дякую

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
faq
Часті запитання


Explanation:
пам'ятка до прес-конференції (підготовлені відповіді на можливі запитання)

--------------------------------------------------
Note added at 14 мин (2009-05-14 17:55:31 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.microsoft.com/language/en/us/search.mspx

DZiW (X)
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
faq
поширені запитання


Explanation:
ще варіанти:
питання та відповіді
часті питання




Marta Chereshnovska
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya Gomon: Найбільш вдала відповідь, 100% докладна!
6 hrs

agree  Nadezhda & Vatslav Yehurnovy: До речі, доблесна корпорація Майкрософт теж не гидує саме цим варіантом відповіді :)
11 hrs

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
faq
(найбільш) розповсюджені питання


Explanation:
Ще варіант.

Marta Argat
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
faq
ЧаПи


Explanation:

або

ЧаПи (FAQ)

http://www.google.com.ua/search?hl=ru&client=firefox-a&rls=o...
http://www.google.com.ua/search?hl=ru&client=firefox-a&rls=o...

Valery Gusak
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search