encrypted end-to-end

Ukrainian translation: зашифровані наскрізно

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:encrypted end-to-end
Ukrainian translation:зашифровані наскрізно
Entered by: Natalia Kim

16:24 Oct 20, 2014
English to Ukrainian translations [PRO]
Computers: Software / payment method
English term or phrase: encrypted end-to-end
All files sent using this program are encrypted end-to-end just like program-to-program calls.

Дякую!
Natalia Kim
Ukraine
зашифровані наскрізно
Explanation:
наскрізне шифрування використовують, поміж іншого, і в побутовій техніці при передачі сигналу
Selected response from:

Myvic Solutions
Ukraine
Grading comment
Дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5зашифровані наскрізно
Myvic Solutions
4шифрування з початку до кiнця (файлу)
mk_lab
4див.
Kirill Mogilny


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
зашифровані наскрізно


Explanation:
наскрізне шифрування використовують, поміж іншого, і в побутовій техніці при передачі сигналу


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/english_to_russian/telecommunicati...
Myvic Solutions
Ukraine
Native speaker of: Russian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дякую!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
див.


Explanation:
"До усіх файлів, що надсилаються за допомогою цієї програми, застосовується безперервне шифрування..."
як варіант

Kirill Mogilny
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Russian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
шифрування з початку до кiнця (файлу)


Explanation:
Не варто вигадувати тут якiсь "загадковi красоти"

ftl.com.ua › O нас › Пресс-центр
Таким образом, если в случае с iMessage у Apple все обстоит прекрасно, и переписка пользователей шифруется от начала до конца ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-10-20 17:39:22 GMT)
--------------------------------------------------

"Сквозное шифрование" (дуже не впевнений що його можна перекласти як "наскрізне") вiдноситься до апаратного шифрування потокiв даних у телекомунiкацыйних мережах. Цей термiн не вIдносится до програмного шифрування окремих файлiв (як тут у нас)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-10-20 17:42:41 GMT)
--------------------------------------------------

Хоча да, перекласти як "наскрізне" можна, але все одно - це (абонентське) шифрування потокiв даних

mk_lab
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search