Cooperating non-Contracting Party

Ukrainian translation: асоційований член

08:02 May 6, 2017
English to Ukrainian translations [PRO]
Fisheries / FISHERIES AND AQUACULTURE SECTOR STUDY
English term or phrase: Cooperating non-Contracting Party
In 2015 Ukraine joined the Commission as the ****Cooperating non-Contracting Party****, and a step-by-step implementation of fisheries and aquaculture management tools proposed by GFCM is planned.

TIA!
Yuri Larin
Ukraine
Ukrainian translation:асоційований член
Explanation:
Або "країна - асоційований член"

Принаймні, так зазначено на офіційному сайті Держагенства рибного господарства України:

ФАО є провідною установою, що займається проблемами розвитку сільських регіонів і сільськогосподарського виробництва в системі ООН. Генеральна комісія з рибальства у Середземномор'ї (ГКРС/GFSM) була заснованою у 1949 році на Конференції ФАО. До складу ГКРС входить 24 країни-члени: 3 країни Чорного моря (Болгарія, Румунія, Туреччина), 16 країн Середземного моря та 2 країни-асоційованих члени (Україна та Грузія). ГКРС покликана сприяти розвитку, збереженню, раціональному управлінню та ефективному використанню живих морських ресурсів в Середземному та Чорному морі, моніторити економічні та соціальні аспекти промислового рибальства та рекомендувати заходи для його розвитку, заохочувати та проводити навчання, наукового-дослідну діяльність в усіх аспектах рибальства.

Україна є асоційованим членом ГКРС з 2015 р. завдяки ефективній роботі та забезпеченню сталого розвитку аквакультури.

http://darg.gov.ua/_gkrs_maje_namir_posiliti_0_1_0_2136_1.ht...

-----------------------------

Хоча скорочення самої Комісії тут чомусь наведено як GFSM замість GFCM...
Selected response from:

Nadiya_S
Ukraine
Grading comment
Большое спасибо!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1асоційований член
Nadiya_S
3співпрацююча сторона, що несе позадоговірну відповідальність
Vladyslav Golovaty


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cooperating non-contracting party
співпрацююча сторона, що несе позадоговірну відповідальність


Explanation:
non-contractual liability позадоговірна відповідальність


    Reference: http://www.res.in.ua/rozdil-iii-pozadogovirni-zobovyazannya....
Vladyslav Golovaty
Ukraine
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 36

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
cooperating non-contracting party
асоційований член


Explanation:
Або "країна - асоційований член"

Принаймні, так зазначено на офіційному сайті Держагенства рибного господарства України:

ФАО є провідною установою, що займається проблемами розвитку сільських регіонів і сільськогосподарського виробництва в системі ООН. Генеральна комісія з рибальства у Середземномор'ї (ГКРС/GFSM) була заснованою у 1949 році на Конференції ФАО. До складу ГКРС входить 24 країни-члени: 3 країни Чорного моря (Болгарія, Румунія, Туреччина), 16 країн Середземного моря та 2 країни-асоційованих члени (Україна та Грузія). ГКРС покликана сприяти розвитку, збереженню, раціональному управлінню та ефективному використанню живих морських ресурсів в Середземному та Чорному морі, моніторити економічні та соціальні аспекти промислового рибальства та рекомендувати заходи для його розвитку, заохочувати та проводити навчання, наукового-дослідну діяльність в усіх аспектах рибальства.

Україна є асоційованим членом ГКРС з 2015 р. завдяки ефективній роботі та забезпеченню сталого розвитку аквакультури.

http://darg.gov.ua/_gkrs_maje_namir_posiliti_0_1_0_2136_1.ht...

-----------------------------

Хоча скорочення самої Комісії тут чомусь наведено як GFSM замість GFCM...

Nadiya_S
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Большое спасибо!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oleh Lytvynov
59 mins
  -> Дякую, Олегу!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search