timber

Ukrainian translation: ліс, будівельний ліс, лісоматеріал; (вигук) бережись! стережись! падає!

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:timber
Ukrainian translation:ліс, будівельний ліс, лісоматеріал; (вигук) бережись! стережись! падає!
Entered by: Sofiya Skachko

11:53 Jul 31, 2009
English to Ukrainian translations [PRO]
Forestry / Wood / Timber
English term or phrase: timber
У значенні вигуку: "a lumberjack's call to warn those in the vicinity that a cut tree is about to fall to the ground." Що кричать українські дереворуби?
Sofiya Skachko
United Kingdom
бережись!
Explanation:
Це спроба відтворити можливий вигук у хвилини, коли виникає небезпека від падаючого дерева.
Прямий переклад: "ліс, будівельний ліс, лісоматеріал"

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2009-07-31 12:05:00 GMT)
--------------------------------------------------

Написане: 5 Грудня 12:42 2007 Тема повідомлення: Бережись! Неформали на юрфаці :), Відповісти цитуючи. Ця тема виросла із оголошення про рок-концерт до Дня ...
http://law.uaforums.net/--vt288.html
Selected response from:

Victor Zagria
Grading comment
бережись! і стережись! - синоніми, і, думаю, в даному випадку добре підходять, як вигуки. Треба їхати на вирубку, щоб почути власними вухами, що кричать дереворуби :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4дерево падає!
Nadezhda & Vatslav Yehurnovy
4Стережися!
Ludwig Chekhovtsov
3бережись!
Victor Zagria


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
дерево падає!


Explanation:
Власні спостереження, ну й посиланнячко :)


    Reference: http://smijana.livejournal.com/44138.html
Nadezhda & Vatslav Yehurnovy
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
бережись!


Explanation:
Це спроба відтворити можливий вигук у хвилини, коли виникає небезпека від падаючого дерева.
Прямий переклад: "ліс, будівельний ліс, лісоматеріал"

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2009-07-31 12:05:00 GMT)
--------------------------------------------------

Написане: 5 Грудня 12:42 2007 Тема повідомлення: Бережись! Неформали на юрфаці :), Відповісти цитуючи. Ця тема виросла із оголошення про рок-концерт до Дня ...
http://law.uaforums.net/--vt288.html

Victor Zagria
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
бережись! і стережись! - синоніми, і, думаю, в даному випадку добре підходять, як вигуки. Треба їхати на вирубку, щоб почути власними вухами, що кричать дереворуби :-)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Стережися!


Explanation:
Або ж "Побережись!", "Постережись!

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search