non-executive agencies

Ukrainian translation: нерегулюючі органи (установи)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:non-executive agencies
Ukrainian translation:нерегулюючі органи (установи)
Entered by: Sterk

11:33 Jan 11, 2007
English to Ukrainian translations [PRO]
International Org/Dev/Coop / EC Communication
English term or phrase: non-executive agencies
The European Community and the European Union have to date established 21 non-executive agencies in respective fields of competence, under diverse legal bases of the first pillar.
Sterk
Ukraine
нерегулюючі органи (установи)
Explanation:
Регулюючі органи забезпечують досягнення балансу інтересів виробників ... Важливо, щоб **регулюючі органи*** усіх держав-членів мали однакову правоздатність. ...
www.center.gov.ua/data/upload/publication/main/ua/275/Зелен...

**Регулюючі органи** повинні попередити надмірне домінування комерційних інтересів та ... Тільки мовник, а не уряд, регулюючі органи чи комерційні організації, ...
www.khpg.org/index.php?id=1070546722

також "executive agencies" = (федеральні) регулюючі органи (в США)
Selected response from:

Vladimir Dubisskiy
United States
Grading comment
Дякую!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4невиконавчі агентства (аґенції)
Ol_Besh
4нерегулюючі органи (установи)
Vladimir Dubisskiy


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
невиконавчі агентства (аґенції)


Explanation:
Краще:
агентства, що не мають/не здійснюють виконавчих функцій

Компіляція за:
[DOC] В И С Н О В О КФормат файлів: Microsoft Word - Показати у вигляді HTML
З цією метою у виконавчих органах чи виконавчих апаратах відповідних місцевих рад мають ... навіть якщо вони носять дріб’язковий характер і не мають жодного ...
gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc34?id=&pf3511=27944&pf35401=95078 - Подібні сторінки

Про ФПБАУ - Устав ФПБАУ - Про ФПБАУ - Устав ФПБАУ - UFPAAЧлени Ради Федерації не мають права перебути у трудових відносинах з Федерацією i ... Здійснення виконавчих функцій покладається на виконавчу дирекцію ...
www.ufpaa.org/ua/about/charter/ - 87k - Збережено на сервері - Подібні сторінки


Ol_Besh
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olena Mankovska: Або ж невиконавчі органи.
13 mins
  -> Дякую!

agree  Olga Dyakova: саме так. Такі організації приймають участь у плануванні та розробці загальної політики діяльності, але не здійснюють повсякденне керування установою/організацією, тощо
43 mins
  -> Дякую!

agree  Mehman Salmanov
1 hr
  -> Дякую!

agree  Oleg Prots: а "невиконавчі" тут це не те ж саме, що "дорадчі"? просто думки вголос... бо "невиконавчі" звучить так, ніби мають щось виконувати, а не виконують. :)
23 hrs
  -> Дякую! Невиконавчі тут саме у тому значенні, що вони виконавчих функцій і не мають.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
нерегулюючі органи (установи)


Explanation:
Регулюючі органи забезпечують досягнення балансу інтересів виробників ... Важливо, щоб **регулюючі органи*** усіх держав-членів мали однакову правоздатність. ...
www.center.gov.ua/data/upload/publication/main/ua/275/Зелен...

**Регулюючі органи** повинні попередити надмірне домінування комерційних інтересів та ... Тільки мовник, а не уряд, регулюючі органи чи комерційні організації, ...
www.khpg.org/index.php?id=1070546722

також "executive agencies" = (федеральні) регулюючі органи (в США)


Vladimir Dubisskiy
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 2
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Дякую!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search