App

Ukrainian translation: програма

08:48 Aug 3, 2018
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: App
Мова йде про те, що зветься "приложение" російською мовою.

Який український термін використовується звичайно.

Це переклад інтернет-платформи, де кажуть "завантажити App" таке інше.

Дякую заздалегідь
Dr.-Ing. Igor Krasontovitch
Ukrainian translation:програма
Explanation:
Microsoft використовує такий термін (див. посилання). Google використовує "застосунок". Обирайте)
Selected response from:

Dmitrie Highduke
Ukraine
Grading comment
Дякую всім, нажаль не міг дати по 2 пункти Вам та Сергію за допомогу та посилання на глосарій Майкрософт.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Застосунок
Roman Soluk
5 +1програма
Dmitrie Highduke
5Додаток
Solomia
3програма
Sergey Savchenko


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
app
програма


Explanation:
Microsoft використовує такий термін (див. посилання). Google використовує "застосунок". Обирайте)


    https://www.microsoft.com/en-us/language/Search?&searchTerm=app&langID=Ukrainian&Source=true&productid=All%20Products
Dmitrie Highduke
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 22
Grading comment
Дякую всім, нажаль не міг дати по 2 пункти Вам та Сергію за допомогу та посилання на глосарій Майкрософт.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iryna Khramchenko: Теж за програму
1 hr
  -> Дякую, Ірино!

agree  Victoria Lubashenko: Якщо у ТМ чи глосарії замовника не використовується інше, перекладаю як "програма". І до речі, "програма" використовується в більшості проектів, із якими я працюю (працювала). Додатки й застосунки зустрічаються де-не-де.
4 hrs
  -> Такої ж думки)

disagree  Solomia: Різниця між програмою і додатком така ж як і між app i application: App = Software designed for a single purpose and performs a single function. Application = Software designed to perform a variety of functions.https://www.trackvia.com/blog/apps-mashup/a
6 hrs
  -> Перепрошую, але це маячня. App - це лише скорочення від Application. Кількість функцій тут взагалі ні до чого.

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
app
програма


Explanation:
Є ще "додаток", але це мало хто вживає. Неофіційно кажуть "прога", але то таке

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2018-08-03 08:56:26 GMT)
--------------------------------------------------

"Програма" - це офіційний переклад Майкрософт.
https://www.microsoft.com/en-us/language/Search?&searchTerm=...

Sergey Savchenko
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
app
Застосунок


Explanation:
https://uk.wikipedia.org/wiki/Мобільний_застосунок

Roman Soluk
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalie
21 mins
  -> Дякую!

agree  mk_lab: Хоча зараз, на жаль, набагато частiше вживають "Додаток", але безумовно "Застосунок" набагато доречнiший
1 hr
  -> Дякую!

neutral  Solomia: «Застосунок» і «додаток» - не одне і те саме, між ними є різниця: «Застосунки для Apple Watch доповнюють ваш основний iOS-додаток, але не замінюють його. ... ».https://dou.ua/lenta/articles/apple-watch-app-for-tesla/
5 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
app
Додаток


Explanation:
За визначенням, app - украінською - додаток. “Додаток — у програмуванні — клас відносно невеликих програм, що доповнюють і розширяють можливості основного застосунку (наприклад Додаток Mozilla чи Додаток Microsoft Flight).”

Example sentence(s):
  • Зареєструвавши обліковий запис розробника Google Play, ви зможете створювати додатки в Play Console.

    Reference: http://support.google.com/googleplay/answer/113412?hl=uk
    Reference: http://https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%B4%D0...
Solomia
Canada
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search