clearwell and PST migration

Ukrainian translation: управління зберіганням і добуванням важливої документації та міграція/перенесення файлів PST

18:49 Nov 23, 2018
English to Ukrainian translations [PRO]
IT (Information Technology) / IT services
English term or phrase: clearwell and PST migration
professional services include e-discovery, clearwell, backup, recovery, data migration, PST migration and infrastructure architectural services.

Прошу порадити варіанти перекладу термінів

платформа Clearwell
перенесення PST файлів
Yaroslava Pryjmak
Ukraine
Ukrainian translation:управління зберіганням і добуванням важливої документації та міграція/перенесення файлів PST
Explanation:
e-discovery - автоматичний пошук і аналіз даних з охопленням всіх джерел інформації
clearwell - управління зберіганням та добування важливої документації
pst migration - міграція/перенесення файлів PST (файлів особистих папок)
Selected response from:

Kateryna Melnychenko
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Перенесення платформи Clearwell та перенесення файлів PST
Dmitrie Highduke
3управління зберіганням і добуванням важливої документації та міграція/перенесення файлів PST
Kateryna Melnychenko


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
clearwell and pst migration
управління зберіганням і добуванням важливої документації та міграція/перенесення файлів PST


Explanation:
e-discovery - автоматичний пошук і аналіз даних з охопленням всіх джерел інформації
clearwell - управління зберіганням та добування важливої документації
pst migration - міграція/перенесення файлів PST (файлів особистих папок)



    https://www.symantec.com/content/ru/ru/enterprise/fact_sheets/b-enterprise-vault-overview_DS_21203225-2_ru.pdf
Kateryna Melnychenko
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

1 day 23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
clearwell and pst migration
Перенесення платформи Clearwell та перенесення файлів PST


Explanation:
Не впевнений щодо точності перенесення Clearwell (потрібен контекст), але Clearwell - це назва продукту Symantec, тому не має перекладатися.

Dmitrie Highduke
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 22




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search