Agreed Final Decree of Divorce.

Ukrainian translation: остаточне узгоджене судове рішення про розірвання шлюбу

11:26 Aug 19, 2016
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Court decision, Family Law
English term or phrase: Agreed Final Decree of Divorce.
http://documents.jdsupra.com/98818dcc-95ce-4dec-904e-71c708b...
Victoria Kantemir
Ukraine
Ukrainian translation:остаточне узгоджене судове рішення про розірвання шлюбу
Explanation:
остаточне узгоджене судове рішення про розірвання шлюбу

--------------------------------------------------
Note added at 2 days17 hrs (2016-08-22 04:52:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Дякую!
Selected response from:

Nataliya Dubnevych
Ukraine
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(остаточне) рішення суду про розлучення за спільною згодою
Yuliya Kinash
4остаточне узгоджене судове рішення про розірвання шлюбу
Nataliya Dubnevych
4узгоджена заключна судова постанова про розірвання шлюбу
Vladyslav Golovaty
4погоджене кінцеве судове рішення щодо розлучення
Roman Soluk
2погодили/узгодили остаточне рішення про розлучення
Sasha Kutsyi


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
agreed final decree of divorce.
погоджене кінцеве судове рішення щодо розлучення


Explanation:


Roman Soluk
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 12

17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
agreed final decree of divorce.
погодили/узгодили остаточне рішення про розлучення


Explanation:
На початку документа вказуються

Він

та

Вона

потім вказується, що зробили:
погодили/узгодили остаточне рішення про розлучення

Sasha Kutsyi
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
agreed final decree of divorce.
узгоджена заключна судова постанова про розірвання шлюбу


Explanation:
або просто постанова

Example sentence(s):
  • Державний орган РАЦС виносить постанову про розірвання шлюбу після спливу одного місяця від дня подання заяв

    Reference: http://psh.vn.court.gov.ua/sud0219/info/22814/
Vladyslav Golovaty
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
agreed final decree of divorce.
(остаточне) рішення суду про розлучення за спільною згодою


Explanation:
(остаточне) рішення суду про розлучення за взаємною згодою
(остаточне) рішення суду про розлучення за погодженням сторін

http://nofaultdiv.com/agreed-decree.html

У Вашому документі вказано, що сторони уклали письмову угоду, це означає, що обидві сторони погодились на розлучення, прийняття остаточного рішення про розлучення і засвідчують це своїми підписами.

--------------------------------------------------
Note added at 3 час (2016-08-19 15:01:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://lepetiha.just.ks.ua/poryadok-rozirvannya-shlyubu-za-v...

Yuliya Kinash
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 8

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
agreed final decree of divorce.
остаточне узгоджене судове рішення про розірвання шлюбу


Explanation:
остаточне узгоджене судове рішення про розірвання шлюбу

--------------------------------------------------
Note added at 2 days17 hrs (2016-08-22 04:52:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Дякую!

Nataliya Dubnevych
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 3




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search