nothing in this agreement shall render

Ukrainian translation: ніщо в даній Угоді не надає

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nothing in this agreement shall render
Ukrainian translation:ніщо в даній Угоді не надає
Entered by: Anastasiia_M

18:15 Feb 7, 2018
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Agreement
English term or phrase: nothing in this agreement shall render
Supplied is and shall remain an independent contractor, and nothing in this Agreement shall render Supplier an employee, worker, agent or partner of Company, and Supplier shall not hold itself out as such.
Anastasiia_M
United States
ніщо в даній Угоді не надає
Explanation:
і ніщо в цій Угоді не надає Постачальникові статусу працівника
Ніщо в цій Угоді не повинно тлумачитися як таке, що перешкоджає вжиттю або застосуванню будь-якою Стороною заходів згідно зі Статтями XX ...... «постачальник послуг» Сторони означає будь-яку фізичну або юридичну особу Сторони, що прагне надавати послуги або надає їх, зокрема ... http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/984_011

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2018-02-07 18:21:58 GMT)
--------------------------------------------------

Угода. Ця угода-замовлення (УЗ) стає виключною угодою між МОМ та Постачальником товарів/послуг, згідно із включеними стандартними умовами. ..... Статус МОМ. Ніщо у цій Угоді не впливає на привілеї та імунітети МОМ як міжурядової організації. http://iom.org.ua/pdf/Bilingual Purchase Order with Terms C...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 23 hrs (2018-02-09 17:19:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Thank you so much!
Selected response from:

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Grading comment
Щиро дякую!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4жодне з положень цієї Угоди не призначає
Julia Chubka
3ніщо в даній Угоді не надає
Vladyslav Golovaty


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
жодне з положень цієї Угоди не призначає


Explanation:
стандартне положення

Julia Chubka
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ніщо в даній Угоді не надає


Explanation:
і ніщо в цій Угоді не надає Постачальникові статусу працівника
Ніщо в цій Угоді не повинно тлумачитися як таке, що перешкоджає вжиттю або застосуванню будь-якою Стороною заходів згідно зі Статтями XX ...... «постачальник послуг» Сторони означає будь-яку фізичну або юридичну особу Сторони, що прагне надавати послуги або надає їх, зокрема ... http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/984_011

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2018-02-07 18:21:58 GMT)
--------------------------------------------------

Угода. Ця угода-замовлення (УЗ) стає виключною угодою між МОМ та Постачальником товарів/послуг, згідно із включеними стандартними умовами. ..... Статус МОМ. Ніщо у цій Угоді не впливає на привілеї та імунітети МОМ як міжурядової організації. http://iom.org.ua/pdf/Bilingual Purchase Order with Terms C...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 23 hrs (2018-02-09 17:19:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Thank you so much!

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Щиро дякую!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search