Solicitor (read the context!)

Ukrainian translation: нотаріус

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Solicitor (read the context!)
Ukrainian translation:нотаріус
Entered by: Ludwig Chekhovtsov

03:42 Apr 17, 2005
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Legal term
English term or phrase: Solicitor (read the context!)
Context: Application for maintenance....
Signed and declared by the Applicant
before JUSTICE OF THE PEACE / SOLICITOR

Чи в такому контексті було б доречно вказати "нотаріус"?! Бо в нас же в основному завіряють документи в нотаріусів, а не в адвокатів-соліситорів?
Документ перекладається для українців.

Заздалегідь дякую за допомогу.
SST
Australia
нотаріус
Explanation:
Це якщо ви перекладаєте для українців, що знаходяться в Україні. Бо, наприклад, українці "в нас", тобто в Канаді, часто-густо говорять і пишуть, як на Заході України: нотар. А інколи й просто "соліситор".

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 57 mins (2005-04-17 21:40:25 GMT)
--------------------------------------------------

КОНТРАКТИ - 2005 - 03
... Мирослава ДЯКОВИЧ, приватний нотаріус, шеф-редактор всеукраїнського журналу «Нотар» (Львів):.
— Нотаріус не може безпідставно відмовити клієнтові ...
www.kontrakty.com.ua/show/ukr/article/2/0320054668.html




Слово Просвіти - «ГИЙ! ДАВНО БУЛИ МУЦНІ ЛЮДЕ: ЄДЕН ПОНЮС БИ ДВА ...
... Нотар той був мадяр, і жінка у нього була мадярка.
... Надвірна, Івано-Франківськ, Львів. ...
slovo.prosvita.com.ua/modules. php?name=News&file=print&sid=383
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3нотаріус
Ludwig Chekhovtsov
3юридичний консультант
Anna Korzeniowska-Bihun


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
solicitor (read the context!)
юридичний консультант


Explanation:
solicitor це польською "radca prawny", тобто українською "юридичний консультант"

Anna Korzeniowska-Bihun
Native speaker of: Native in PolishPolish

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
solicitor (read the context!)
нотаріус


Explanation:
Це якщо ви перекладаєте для українців, що знаходяться в Україні. Бо, наприклад, українці "в нас", тобто в Канаді, часто-густо говорять і пишуть, як на Заході України: нотар. А інколи й просто "соліситор".

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 57 mins (2005-04-17 21:40:25 GMT)
--------------------------------------------------

КОНТРАКТИ - 2005 - 03
... Мирослава ДЯКОВИЧ, приватний нотаріус, шеф-редактор всеукраїнського журналу «Нотар» (Львів):.
— Нотаріус не може безпідставно відмовити клієнтові ...
www.kontrakty.com.ua/show/ukr/article/2/0320054668.html




Слово Просвіти - «ГИЙ! ДАВНО БУЛИ МУЦНІ ЛЮДЕ: ЄДЕН ПОНЮС БИ ДВА ...
... Нотар той був мадяр, і жінка у нього була мадярка.
... Надвірна, Івано-Франківськ, Львів. ...
slovo.prosvita.com.ua/modules. php?name=News&file=print&sid=383


Ludwig Chekhovtsov
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mykhailo Kolaichuk
55 mins
  -> Дякую !

agree  Solomia
3 hrs
  -> Дякую !

agree  Oleg Prots: офіційно це і на Сході, і на Заході називається однаково: "нотаріус". :) Це я до того, що варіанту "нотар" я у Львові не зустрічав.
9 hrs
  -> Дякую щиро, та все ж не можу не звернути Вашу увагу на львівський журнал "НОТАР" !




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search