floating judges

Ukrainian translation: Судді без повноважень

07:19 Sep 4, 2017
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Court system review
English term or phrase: floating judges
More than X judges (called ‘floating judges’) who will attain or have attained retirement age during YYYY continue on court payrolls in the absence of a specific order terminating their employment, although they cannot adjudicate cases.

TIA!
Yuri Larin
Ukraine
Ukrainian translation:Судді без повноважень
Explanation:
Суддям без повноважень досі виплачують зарплату...

http://zik.ua/news/2017/04/11/suddyam_bez_povnovazhen_dosi_v...
Selected response from:

Іnese
Ukraine
Grading comment
Большое спасибо, Inessie, Надежда и Vladys!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4не прикріплені судді
Vladyslav Golovaty
3Судді без повноважень
Іnese
3незавантажені/"байдикуючі" судді
Nadiya_S


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
незавантажені/"байдикуючі" судді


Explanation:
Можливо, так, якщо по суті.
Мені також чомусь напрошується слово "баласт", хоча воно й протилежне значенню "плавучість".

----------------------------------------

Поширені випадки, коли судді, які досягли пенсійного віку або строк призначення яких закінчився, півроку-рік одержують заробітну плату судді, але вже не мають права розглядати судові справи. При цьому до вирішення питання про звільнення судді посада не вважається вакантною, щоб розпочати процес добору нового судді.

http://old.helsinki.org.ua/index.php?id=1245859328

Nadiya_S
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 72

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
не прикріплені судді


Explanation:
до відповідного суду, ті, що є у "вільному плаванні"

Example sentence(s):
  • 3 бер. 2017 р. - Незважаючи на закінчення строку прикріплення судді до відповідного суду, він не втрачає права на отримання посадового окладу з
  • суддів України, на строк не більше ніж на шість місяців прикріплений до ... 78/зп-15 про прикріплення відповідних суддів до іншого суду того ж р

    Reference: http://zib.com.ua/ua/print/128014-rishennya_rsu_16_vid_3_ber...
    Reference: http://rsu.court.gov.ua/userfiles/R_RSU_11.pdf
Vladyslav Golovaty
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 78

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Судді без повноважень


Explanation:
Суддям без повноважень досі виплачують зарплату...

http://zik.ua/news/2017/04/11/suddyam_bez_povnovazhen_dosi_v...


Іnese
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Большое спасибо, Inessie, Надежда и Vladys!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search