structurally inadequate and overcrowded

Ukrainian translation: не відповідають нормам планування приміщень і робочих місць

12:31 Sep 7, 2017
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Court system review
English term or phrase: structurally inadequate and overcrowded
Out of X premises across the country, numerous premises are structurally inadequate and overcrowded, and cannot be safely or efficiently used for court purposes.

TIA!
Yuri Larin
Ukraine
Ukrainian translation:не відповідають нормам планування приміщень і робочих місць
Explanation:
Нормативно-методичне забезпечення системи управління персоналом – це сукупність документів організаційного, організаційно-методичного, організаційно-розпорядчого, технічного, техніко-економічного та економічного характеру, а також нормативно-довідкові матеріали та інші документи, затверджені в установленому порядку компетентними органами або керівництвом організації.

Нормативно-методичне забезпечення створює умови для ефективного процесу управління персоналом. Воно полягає в організації розробки та застосування методичних документів, а також ведення нормативного господарства в системі управління персоналом. Нормативно-методичні матеріали групуються за їхнім змістом. Розрізняють 3 групи документів:

1) нормативно-довідкові документи;

2) документи організаційного, організаційно-розпорядчого та організаційно-методичного характеру;

3) документи технічного, техніко-економічного та економічного характеру.

...

Документи технічного, техніко-економічного та економічного характеру. Ці документи містять правила, норми, вимоги, які регламентують стандарти всіх категорій і видів технічних та економічних аспектів функціонування системи управління персоналом. Норми планування приміщень і робочих місць, стандарти, технічні установки, тарифні ставки, коефіцієнти доплати.

http://pidruchniki.com/87004/dokumentoznavstvo/vnutrishnye_r...
Selected response from:

Nadiya_S
Ukraine
Grading comment
Большое спасибо!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4є невеликими та містять дефекти будівельної конструкції
Roman Soluk
4конструктивно неадекватні та переповнені
Vladyslav Golovaty
3не відповідають нормам планування приміщень і робочих місць
Nadiya_S


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
є невеликими та містять дефекти будівельної конструкції


Explanation:
...багато приміщень є невеликими та містять дефекти будівельної кострукції...

http://ua-referat.com/Обстеження_технічного_стану_будівельни...
http://profidom.com.ua/v-1/v-1-2/1280-dbn-v-1-2-14-2009-zaga...

Roman Soluk
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 40

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
конструктивно неадекватні та переповнені


Explanation:
приміщення судів не відповідають конструктивним вимогам та переповнені працівниками та відвідувачами

Example sentence(s):

    Reference: http://kvs.gov.ua/rekomendacia_99.pdf
    https://rm.coe.int/16806cd24b
Vladyslav Golovaty
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 78

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
не відповідають нормам планування приміщень і робочих місць


Explanation:
Нормативно-методичне забезпечення системи управління персоналом – це сукупність документів організаційного, організаційно-методичного, організаційно-розпорядчого, технічного, техніко-економічного та економічного характеру, а також нормативно-довідкові матеріали та інші документи, затверджені в установленому порядку компетентними органами або керівництвом організації.

Нормативно-методичне забезпечення створює умови для ефективного процесу управління персоналом. Воно полягає в організації розробки та застосування методичних документів, а також ведення нормативного господарства в системі управління персоналом. Нормативно-методичні матеріали групуються за їхнім змістом. Розрізняють 3 групи документів:

1) нормативно-довідкові документи;

2) документи організаційного, організаційно-розпорядчого та організаційно-методичного характеру;

3) документи технічного, техніко-економічного та економічного характеру.

...

Документи технічного, техніко-економічного та економічного характеру. Ці документи містять правила, норми, вимоги, які регламентують стандарти всіх категорій і видів технічних та економічних аспектів функціонування системи управління персоналом. Норми планування приміщень і робочих місць, стандарти, технічні установки, тарифні ставки, коефіцієнти доплати.

http://pidruchniki.com/87004/dokumentoznavstvo/vnutrishnye_r...

Nadiya_S
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 72
Grading comment
Большое спасибо!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search