International Translation Day 2020

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 30 & October 1 celebrating International Translation Day! 11+ hours of content, Chat, Live Q&A, Networking & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

Carib

Ukrainian translation: Карибська мова

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Carib
Ukrainian translation:Карибська мова
Entered by: _Alena

11:05 May 4, 2006
English to Ukrainian translations [PRO]
Science - Linguistics / Ð?азва мови
English term or phrase: Carib
Щось ніде не можу знайти, як правильно говориться українською: "кариб" чи "карибська" (мова).

Дякую.
_Alena
Ukraine
Карибська мова
Explanation:
Навіть посилання знайшлося.

--------------------------------------------------
Note added at 8 мин (2006-05-04 11:14:35 GMT)
--------------------------------------------------

BELMARC. Êîäû íàèìåíîâàíèé ÿçûêîâ Назва мови по русски, Назва мови по английски, Код. ... Каренській, Karen, каr. Карибські, Carib, car. ...
www.library.lviv.ua/e-library/library_standarts/ BelMarc/BelMarc.ukr/belmarc99/appx-a.html -


--------------------------------------------------
Note added at 9 мин (2006-05-04 11:15:21 GMT)
--------------------------------------------------

Карибські Carib car

Караїбскі мови - це менш поширений варіант.

--------------------------------------------------
Note added at 11 мин (2006-05-04 11:16:58 GMT)
--------------------------------------------------

На жаль це моє посилання відкривається лише через кеш:
http://66.249.93.104/search?q=cache:uZv8aA5KqzEJ:www.library...

--------------------------------------------------
Note added at 15 мин (2006-05-04 11:21:25 GMT)
--------------------------------------------------

Карибська мова належить до карибських мов. Карибські (караїбські мови) - це одна з мовних сімей індіанців Південної Америки. Це приблизно 100 мов.

--------------------------------------------------
Note added at 17 мин (2006-05-04 11:23:00 GMT)
--------------------------------------------------

Карибська мова то взагалі називається острівна карибська. На ній розмовляють на Малих Антільських островах й в Центральній Америці.

Це все було з Лінгвістичного енциклопедичного словника.
Selected response from:

Jarema
Ukraine
Grading comment
А в стандартах "карібська" та "караїбська". Але я також за здоровий глузд. Якщо щось нам усім ріже слух, будемо виправляти. Дякую усім!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Карибська мова
Jarema
5 -1Карібська мова
Voloshka
2Кариб
Kirill Semenov


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
carib
Карібська мова


Explanation:
Якщо "Карібське море", то мова може бути "карібською" теж.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-05-04 11:11:09 GMT)
--------------------------------------------------

Навіть є варіант караїбська.

http://www.nbuv.gov.ua/books/2002/ukrmarc/dod-a.doc

Voloshka
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jarema: Взагалі то море не Карібське, а Карибське.
8 mins
  -> РќР° жаль, РІ друкованому словнику 1997 СЂРѕРєСѓ того РЅРµ знали, Р° "РљРѕРґРё представлення назв РјРѕРІ", розроблені Міжнародною організацією Р· стандартизаціС

8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
carib
Кариб


Explanation:
В русском мы локализовали просто как "Кариб", во всяком случае, и так он идет в межгос. стандартах для кодов языков (хотя стандарты эти оказались того... дурацкими во многих случаях ;)).

--------------------------------------------------
Note added at 11 мин (2006-05-04 11:17:18 GMT)
--------------------------------------------------

Есть еще карибскИЕ языкИ как группа, но, я так понимаю, это родовое понятие для многих языков.



Kirill Semenov
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
carib
Карибська мова


Explanation:
Навіть посилання знайшлося.

--------------------------------------------------
Note added at 8 мин (2006-05-04 11:14:35 GMT)
--------------------------------------------------

BELMARC. Êîäû íàèìåíîâàíèé ÿçûêîâ Назва мови по русски, Назва мови по английски, Код. ... Каренській, Karen, каr. Карибські, Carib, car. ...
www.library.lviv.ua/e-library/library_standarts/ BelMarc/BelMarc.ukr/belmarc99/appx-a.html -


--------------------------------------------------
Note added at 9 мин (2006-05-04 11:15:21 GMT)
--------------------------------------------------

Карибські Carib car

Караїбскі мови - це менш поширений варіант.

--------------------------------------------------
Note added at 11 мин (2006-05-04 11:16:58 GMT)
--------------------------------------------------

На жаль це моє посилання відкривається лише через кеш:
http://66.249.93.104/search?q=cache:uZv8aA5KqzEJ:www.library...

--------------------------------------------------
Note added at 15 мин (2006-05-04 11:21:25 GMT)
--------------------------------------------------

Карибська мова належить до карибських мов. Карибські (караїбські мови) - це одна з мовних сімей індіанців Південної Америки. Це приблизно 100 мов.

--------------------------------------------------
Note added at 17 мин (2006-05-04 11:23:00 GMT)
--------------------------------------------------

Карибська мова то взагалі називається острівна карибська. На ній розмовляють на Малих Антільських островах й в Центральній Америці.

Це все було з Лінгвістичного енциклопедичного словника.

Jarema
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
А в стандартах "карібська" та "караїбська". Але я також за здоровий глузд. Якщо щось нам усім ріже слух, будемо виправляти. Дякую усім!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Myron Netchypor
22 mins

agree  mk_lab
51 mins

agree  Solomia
2 hrs

agree  Ludwig Chekhovtsov: Карибська - ТАК, караїбська - НІ ! Нею розмовляють не лише на островах, але навіть і в Бразилії. Належить вона до Же-Пано-Карибських мов.
12 hrs

agree  Mykhailo Kolaichuk
1 day 8 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search