on-demand consumer

Ukrainian translation: Ситуативний споживач

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:on-demand consumer
Ukrainian translation:Ситуативний споживач
Entered by: Iryna Khramchenko

06:59 Jul 11, 2018
English to Ukrainian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: on-demand consumer
Interest in technological drivers meeting the needs & expectations of the future consumer ("on-demand consumer", "experience shopper").
Iryna Khramchenko
Ukraine
Ситуативний споживач
Explanation:
on demand = as soon as or whenever required
Ситуативний маркетинг – це маркетингові активності бренда, засновані на оперативному реагуванні на актуальні теми серед цільової аудиторії https://buduysvoe.com/publications/sytuatyvnyy-marketyng-dos

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2018-07-11 07:48:54 GMT)
--------------------------------------------------

Пропонуємо Вам невелику інструкцію з прикладами, як зловити хвилю і використовувати ситуативний маркетинг. https://busines.in.ua/sytuatyvnyj-marketyng-instruktsiya-iz-...
Оцінка поведінки споживачів радше із ситуативного, ніж з особистого погляду передбачає великий потенціал для розуміння вчинків покупців. https://books.google.com.ua/books?id=HneIDgAAQBAJ&pg=PT82&lp...
Ситуативні чинники. Вивчення поведінки споживачів передбача аналіз впливу на не факторів зовнішнього середовища. Поведінка споживача ... http://www.dut.edu.ua/uploads/l_1419_33982150.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2018-07-11 07:55:02 GMT)
--------------------------------------------------

мова про споживача у ситуативному маркетингу, беззаперечно конкретні його чи її запити відображаються цим конкретним же ж терміном.
Приклад: Ситуативний маркетинг використовують не тільки бренди, але й політики. Кампанія «Епіцентру» – приклад ситуативного маркетингу, прийому, суть якого .... Як споживачі стають рекламними агентами бренду. http://forbes.net.ua/ua/business/1410525-situativnij-marketi...

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2018-07-16 13:21:47 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Щиро дякую, Ірино!
Selected response from:

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Ситуативний споживач
Vladyslav Golovaty
4Клієнт із конкретним запитом
Roman Soluk


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Клієнт із конкретним запитом


Explanation:
https://uk.wikipedia.org/wiki/On-demand
https://www.huffingtonpost.com/young-entrepreneur-council/on...

Roman Soluk
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ситуативний споживач


Explanation:
on demand = as soon as or whenever required
Ситуативний маркетинг – це маркетингові активності бренда, засновані на оперативному реагуванні на актуальні теми серед цільової аудиторії https://buduysvoe.com/publications/sytuatyvnyy-marketyng-dos

--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2018-07-11 07:48:54 GMT)
--------------------------------------------------

Пропонуємо Вам невелику інструкцію з прикладами, як зловити хвилю і використовувати ситуативний маркетинг. https://busines.in.ua/sytuatyvnyj-marketyng-instruktsiya-iz-...
Оцінка поведінки споживачів радше із ситуативного, ніж з особистого погляду передбачає великий потенціал для розуміння вчинків покупців. https://books.google.com.ua/books?id=HneIDgAAQBAJ&pg=PT82&lp...
Ситуативні чинники. Вивчення поведінки споживачів передбача аналіз впливу на не факторів зовнішнього середовища. Поведінка споживача ... http://www.dut.edu.ua/uploads/l_1419_33982150.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2018-07-11 07:55:02 GMT)
--------------------------------------------------

мова про споживача у ситуативному маркетингу, беззаперечно конкретні його чи її запити відображаються цим конкретним же ж терміном.
Приклад: Ситуативний маркетинг використовують не тільки бренди, але й політики. Кампанія «Епіцентру» – приклад ситуативного маркетингу, прийому, суть якого .... Як споживачі стають рекламними агентами бренду. http://forbes.net.ua/ua/business/1410525-situativnij-marketi...

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2018-07-16 13:21:47 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Щиро дякую, Ірино!

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search