last access

Ukrainian translation: дата останнього перегляду

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:last access
Ukrainian translation:дата останнього перегляду
Entered by: Olga Pinchuk

20:25 Jun 13, 2013
English to Ukrainian translations [PRO]
Media / Multimedia
English term or phrase: last access
Контекст - довідкові матеріали до клінічного дослідження, посилання на статтю на медичну тему (http://www.everydayhealth.com/fitness/basics/difference-betw... - last access 19.05.13). Перейшла за посиланням - статтю останній раз коригували у 2009 році. Перекласти як "останній доступ" щось не піднімається рука.
Це словосполучення не особливо вплине на зміст, разом з тим, хочеться підібрати правильний український варіант. Дякую за допомогу!
Olga Pinchuk
Ukraine
дата останнього перегляду
Explanation:
Як можливий варіант
Selected response from:

Denys Dömin
Ukraine
Grading comment
Дякую за допомогу!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1дата останнього перегляду
Denys Dömin
4останнє відвідування
Vitaliy Parfeniuk
2 -1останнє оновлення/редагування
Yaroslav_P


Discussion entries: 3





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
дата останнього перегляду


Explanation:
Як можливий варіант

Denys Dömin
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дякую за допомогу!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Halyna Smakal
3 days 8 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
останнє оновлення/редагування


Explanation:
Я гадаю, це мається на увазі. Не доступ на читання ж.

Yaroslav_P
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Denys Dömin: Гляньте за посиланням, під статею: Last Updated: 07/01/2009
13 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
останнє відвідування


Explanation:


Vitaliy Parfeniuk
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search