abandoned devices

Ukrainian translation: залишенi деталi/компоненти нейростимуляторiв

11:32 Jan 8, 2020
English to Ukrainian translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments / MRI
English term or phrase: abandoned devices
Do not perform an MRI scan on patients who have any abandoned neurostimulation devices, such as an IPG, lead, extension, or lead adapter.
Anastasiia Kovalets
Ukraine
Ukrainian translation:залишенi деталi/компоненти нейростимуляторiв
Explanation:
Металевi деталi/компоненти, що залишилися вживленими пiсля видалення основного (вже непотрiбного) пристрою нейростимуляцii: електроди, перехiдники, пiдвiднi провiдники, та iн., якi залишилися в органiзмi та безпечнi для його нормального функцiонування, але небезпечнi при проведеннi МРТ завдякi впливу электромагнiтного випромiнювання (нагрiв, вплив на нервову та м'язову систему, та iн.)
Selected response from:

mk_lab
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3залишенi деталi/компоненти нейростимуляторiв
mk_lab
3пристрої без догляду
Vladyslav Golovaty


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
пристрої без догляду


Explanation:
покинуті, залишені без догляду
напр.: Медичні прилади та пристрої, з якими пов'язані нещасні випадки, ... залишення без догляду... https://medical-club.net/uk/mkb-10-klass-xx-vneshnie-prichin...

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2020-01-08 12:19:18 GMT)
--------------------------------------------------

занедбані пристрої для нейростимуляції

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
залишенi деталi/компоненти нейростимуляторiв


Explanation:
Металевi деталi/компоненти, що залишилися вживленими пiсля видалення основного (вже непотрiбного) пристрою нейростимуляцii: електроди, перехiдники, пiдвiднi провiдники, та iн., якi залишилися в органiзмi та безпечнi для його нормального функцiонування, але небезпечнi при проведеннi МРТ завдякi впливу электромагнiтного випромiнювання (нагрiв, вплив на нервову та м'язову систему, та iн.)

mk_lab
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 38

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Soboleva Kateryna
3 hrs
  -> Дякую

agree  Vadim Khazin
5 hrs
  -> Дякую

agree  Igor Andreev
7 hrs
  -> Дякую




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search