identity

Ukrainian translation: ідентичність (ТОТОЖНІСТЬ)

09:55 Nov 20, 2017
English to Ukrainian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: identity
Назва випробування в рамках контролю якості
Identity of SUBSTANCE

ідентифікація чи ідентичність?
Ksenia ILINSKA
Ukraine
Ukrainian translation:ідентичність (ТОТОЖНІСТЬ)
Explanation:
у біології та медицині найчастіше застосовують термін ІДЕНТИЧНІСТЬ для позначення справжності, аутентичності, ТОТОЖНОСТІ речовин, препаратів (identity). Google it!
E.g.: ІДЕНТИФІКАЦІЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПРЕПАРАТУ L. identificátio praeparáti pharmacéutici R. идентификация ... ІДЕНТИЧНІСТЬ, -ості, ж. тотожність…
https://books.google.com.ua/books?id=ngfJCQAAQBAJ&pg=PA278&l...

--------------------------------------------------
Note added at 277 days (2018-08-24 20:16:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Щиро дякую!
Selected response from:

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5автентичність речовини
Natalie
4Ідентифікація
Roman Soluk
3ідентичність (ТОТОЖНІСТЬ)
Vladyslav Golovaty
3див.
Igor Andreev


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ідентифікація


Explanation:
http://www.icenergy.co.uk/files/drivers/Elena Nezlobina.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2017-11-20 09:59:34 GMT)
--------------------------------------------------

http://context.reverso.net/перевод/английский-русский/identi...
http://context.reverso.net/перевод/английский-русский/identi...

Roman Soluk
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
автентичність речовини


Explanation:
Тобто справжність (рос. - подлинность)

НЕ "ідентифікація" i НЕ "ідентичність"!

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2017-11-20 10:48:05 GMT)
--------------------------------------------------

Українською взагалi багато чого погано гуглиться :-(
Або автентичність, або справжність, бо тотожнiсть (тождественность) - це трохи iнше поняття (хоча i близьке)

Natalie
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 72
Notes to answerer
Asker: Так погано гуглиться ця автентичність.. а як щодо ТОТОЖНОСТІ?


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
див.


Explanation:
Typically the identity of a substance can be described by:
a chemical name, for example, benzene;
a number, for example, EC number 200-753-7, and
a chemical composition, for example, >99 % benzene and <1% toluene. The composition is determined by chemical analysis.
https://echa.europa.eu/regulations/reach/substance-identity
Там ще є багато цікавого, що як мені здається може мати відношення до Вашого питання
Я не спеціаліст в цій галузі, але назвав би це загалом "ідентифікаційними даними речовини"
Для порівняння див. російськомовний документ на цю тему
http://ciscenter.ru/pdf/ID_REACH.pdf
там це назване "основная идентифицирующая информация о веществе"

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2017-11-20 21:55:08 GMT)
--------------------------------------------------

ще трохи російськомовного:
Идентификация химических веществ, определение или подтверждение компонентного состава смесевой продукции, а также определение опасных свойств как физико-химических, так и токсикологических и экотоксикологических, является основополагающим элементом в системе комплексного обеспечения безопасного обращения химической продукции. Идентификационные данные необходимы для последующей классификации опасности, а также составления регистрационного досье в рамках требований Регламента ЕС № 1907/2006 REACH (Registration, Evaluation, Authorisation and restriction of CHemicals - Регистрация, Оценка, Разрешение и ограничение Химических веществ).
http://www.aventine.ru/services/identifikaciya/

Igor Andreev
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ідентичність (ТОТОЖНІСТЬ)


Explanation:
у біології та медицині найчастіше застосовують термін ІДЕНТИЧНІСТЬ для позначення справжності, аутентичності, ТОТОЖНОСТІ речовин, препаратів (identity). Google it!
E.g.: ІДЕНТИФІКАЦІЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПРЕПАРАТУ L. identificátio praeparáti pharmacéutici R. идентификация ... ІДЕНТИЧНІСТЬ, -ості, ж. тотожність…
https://books.google.com.ua/books?id=ngfJCQAAQBAJ&pg=PA278&l...

--------------------------------------------------
Note added at 277 days (2018-08-24 20:16:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Щиро дякую!

Example sentence(s):
  • У сучасній клінічній практиці доволі активно застосовують препарати, які мають ... Повна ідентичність складу діючого білка оригінального п
  • ВІДТВОРЕНИЙ ЛІКАРСЬКИЙ ПРЕПАРАТ (генерик) — копія, яка … може зумовити його …повну ідентичність оригінальному ЛП.

    https://www.onco-net.net/top_questions/bioanalogi-v-onkologiyi-shho-slid-znati/
    Reference: http://www.pharmencyclopedia.com.ua/article/1754/vidtvorenij...
Vladyslav Golovaty
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search