environment of transparency

Ukrainian translation: прозорі умови

15:18 Apr 26, 2012
English to Ukrainian translations [PRO]
Bus/Financial - Patents
English term or phrase: environment of transparency
Creating an environment of transparency in the conduct of business is a high priority for all of us. Our Code of Business Ethics is our promise to operate with candor and truthfulness in our dealings and communications to the marketplace. We expect that the company will be operated in accordance with the principles set forth in this Code and that everyone, from the members of the Board of Directors
Sonechko
Ukraine
Ukrainian translation:прозорі умови
Explanation:
Створення прозорих умов ведення бізнесу є високим пріоритетом для кожного з нас.

10.1. Формування інвестиційної моделі муніципального розвитку ...
www.info-library.com.ua/books-text-2524.html
Створення прозорих умов ведення бізнесу — необхідна умова залучення інвестицій в міста та регіони України.

Грузія - стор. 1 - Світова політика - Львівський форум Відпочинок ...
forum.lvivskakava.com/index.php?topic=1642.0
повідомлень: 15 - авторів: 6 - 3 днів тому
А якщо для інвестицій - всі дороги: відсутність корупції та прозорі умови ведення бізнесу, то чому б і не вкладати гроші?

Влада Криму запевняє інвесторів, що у регіоні створені чесні і ...
news.yurist-online.com › Новини Кабміну
Влада Криму запевняє інвесторів, що у регіоні створені чесні і прозорі умови для ведення бізнесу.

Податковий кодекс
www.ukrreg.com.ua/ua/struct/nalogovyi-kodeks
«Основна ідея - це зменшення податкового тиску на бізнес. ... Глава Уряду, додавши, що Податковий кодекс створює прозорі умови для ведення бізнесу.

Інший варіант - прозоре середовище
Selected response from:

Myron Netchypor
Ukraine
Grading comment
Спасибо
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2умови прозорості
Zoya Shapkina Delerm
4 +1атмосфера прозрачности
NataliaShevchuk
4 +1прозорі умови
Myron Netchypor


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
прозорі умови


Explanation:
Створення прозорих умов ведення бізнесу є високим пріоритетом для кожного з нас.

10.1. Формування інвестиційної моделі муніципального розвитку ...
www.info-library.com.ua/books-text-2524.html
Створення прозорих умов ведення бізнесу — необхідна умова залучення інвестицій в міста та регіони України.

Грузія - стор. 1 - Світова політика - Львівський форум Відпочинок ...
forum.lvivskakava.com/index.php?topic=1642.0
повідомлень: 15 - авторів: 6 - 3 днів тому
А якщо для інвестицій - всі дороги: відсутність корупції та прозорі умови ведення бізнесу, то чому б і не вкладати гроші?

Влада Криму запевняє інвесторів, що у регіоні створені чесні і ...
news.yurist-online.com › Новини Кабміну
Влада Криму запевняє інвесторів, що у регіоні створені чесні і прозорі умови для ведення бізнесу.

Податковий кодекс
www.ukrreg.com.ua/ua/struct/nalogovyi-kodeks
«Основна ідея - це зменшення податкового тиску на бізнес. ... Глава Уряду, додавши, що Податковий кодекс створює прозорі умови для ведення бізнесу.

Інший варіант - прозоре середовище


    Reference: http://www.info-library.com.ua/books-text-2524.html
    Reference: http://www.ukrreg.com.ua/ua/struct/nalogovyi-kodeks
Myron Netchypor
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Спасибо

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladyslav Golovaty
57 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
атмосфера прозрачности


Explanation:
... в ведении бизнеса...

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2012-04-26 15:31:23 GMT)
--------------------------------------------------

Перепрошую, прогавила мову перекладу )))
Атмосфера прозорості

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2012-04-26 15:33:50 GMT)
--------------------------------------------------

приклад:
створити атмосферу довіри і прозорості у відносинах.
http://www.csr-ukraine.org/userfiles/file/Як налагодити.pdf

NataliaShevchuk
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yaroslav_P
11 mins
  -> Дякую!

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
умови прозорості


Explanation:
в комерційній діяльності

--------------------------------------------------
Note added at 12 мин (2012-04-26 15:30:43 GMT)
--------------------------------------------------

ЄС братиме участь у модернізації ГТС за умови прозорості
http://ua-energy.org/post/15485

--------------------------------------------------
Note added at 15 мин (2012-04-26 15:34:09 GMT)
--------------------------------------------------

відшкодування ПДВ симетрично прозорості бізнесу
http://www.azarov.ua/uk/press_message/Pravitelstvo-uvelichit...

Zoya Shapkina Delerm
France
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Dyakova
18 mins
  -> Дякую Ольго!

agree  Nick Golensky
2 days 21 hrs
  -> Дякую Nick!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search