wait on cement

Ukrainian translation: очікування затвердіння цементу (глосарій нафтогаз.)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wait on cement
Ukrainian translation:очікування затвердіння цементу (глосарій нафтогаз.)
Entered by: Vladyslav Golovaty

12:03 Aug 7, 2012
English to Ukrainian translations [PRO]
Petroleum Eng/Sci / Інструкція
English term or phrase: wait on cement
if float equipment fails, shut the well in and wait on cement a minimum of the time it takes to get 500 psi compressive strength from the lab testing ;
Sonechko
Ukraine
очікування затвердіння цементу (глосарій нафтогаз.)
Explanation:
Ваш уривок: якщо поплавцеве устаткування вийде з ладу, потрібно закрити свердловину й очікувати затвердіння цементу, як мінімум, на протязі часу, необхідного для того, щоб отримати у лабораторних випробуваннях величину міцності на стискання п'ятсот фунтів на квадратний дюйм

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2012-08-07 12:33:16 GMT)
--------------------------------------------------

дозвольте пояснити: слова нібито ті ж самі, проте термін однозначний - ОЗЦ, іншого типу "чекання затвердіння цементу" за великим рахунком не існує.
Selected response from:

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Grading comment
Спасибо
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4очікування затвердіння цементу (глосарій нафтогаз.)
Vladyslav Golovaty
3зачекайте затвердіння цементу
Dmitrie Highduke


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
зачекайте затвердіння цементу


Explanation:
зачекайте затвердіння цементу

Dmitrie Highduke
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
очікування затвердіння цементу (глосарій нафтогаз.)


Explanation:
Ваш уривок: якщо поплавцеве устаткування вийде з ладу, потрібно закрити свердловину й очікувати затвердіння цементу, як мінімум, на протязі часу, необхідного для того, щоб отримати у лабораторних випробуваннях величину міцності на стискання п'ятсот фунтів на квадратний дюйм

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2012-08-07 12:33:16 GMT)
--------------------------------------------------

дозвольте пояснити: слова нібито ті ж самі, проте термін однозначний - ОЗЦ, іншого типу "чекання затвердіння цементу" за великим рахунком не існує.

Example sentence(s):
  • Під час очікування затвердіння (ОЗЦ) цементного розчину тиск в кільцевому просторі знижується до гідростатичного тиску стовпа рідини

    Reference: http://reff.net.ua/12256-Vosstanovlenie_germetichnosti_krepi...
Vladyslav Golovaty
Ukraine
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Спасибо




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search