stepstool

Ukrainian translation: Табурет-драбина

16:25 Jun 7, 2018
English to Ukrainian translations [PRO]
Safety
English term or phrase: stepstool
Use a stepstool or ladder when cleaning high areas. Do not stand above the recommended step or overreach from ladders.
goodchoice
Ukraine
Ukrainian translation:Табурет-драбина
Explanation:
Табурет-драбина...
https://27.ua/ua/shop/taburet-lestnitsa-chernyy-chereshnya.h...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2018-06-07 16:31:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://economstroy.com.ua/domovodstvom/3004-taburetdrabuna.h...
Selected response from:

Roman Soluk
Ukraine
Grading comment
обрала Стілець-драбина:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Табурет-драбина
Roman Soluk
4драбина зі східцями
Vladyslav Golovaty


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Табурет-драбина


Explanation:
Табурет-драбина...
https://27.ua/ua/shop/taburet-lestnitsa-chernyy-chereshnya.h...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2018-06-07 16:31:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://economstroy.com.ua/domovodstvom/3004-taburetdrabuna.h...

Roman Soluk
Ukraine
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20
Grading comment
обрала Стілець-драбина:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Victoria Batarchuk: Так, в принципі достатньо загуглити відповідні картинки.
19 mins
  -> Дякую!

agree  Solomia: але СТІЛЕЦЬ замість табурет буде більш по-українськи (стілець-драбина)
45 mins
  -> Дякую!

agree  Oksana Gerasymets: Табурет краще. У стільців буває спинка. Stepstool дуже схожий на таруберт, до того ж часто без сходинок.
14 days
  -> Дякую!

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
драбина зі східцями


Explanation:
драбина, сходня, ступійка
Драби́на — пристрій з двох поздовжніх жердин, скріплених рядом поперечок, ... (втім, словники тлумачать «ступанку» як «сходи з ряду східців»). https://uk.wikipedia.org/wiki/Драбина
Професійна одностороння драбина зі східцями, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-09-26-000561-c

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2018-06-07 17:09:04 GMT)
--------------------------------------------------

Частина 1. Сходи, драбини зі східцями і перила (ISO 14122-3-2001, ... https://dnaop.com/html/41037/doc-ДСТУ_ISO_14122-3_2004
При роботі з верхньої сходинки повинна застосовуватися драбина, ... Приставні драбини повинні мати врізані східці, унизу - нековзні наконечники, ... http://techtrend.com.ua/index.php?newsid=15485


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-06-07 18:03:46 GMT)
--------------------------------------------------

мова про охорону праці на виробництві, не про "домоводство" IMHO

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search