reported percentage

Ukrainian translation: див.

12:19 Dec 8, 2019
English to Ukrainian translations [PRO]
Social Sciences - Surveying / socila polls, surveys
English term or phrase: reported percentage
The maximum margin of error is calculated assuming a reported percentage of 50% and takes into account the design effect.
Nadyiia Derkach
Ukraine
Ukrainian translation:див.
Explanation:
...розраховували виходячи з/для відсотку позитивних відповідій, що дорівнював 50%,...

Подивіться тут, як є трохи часу https://pidruchniki.com/81134/sotsiologiya/zagadkovi_pohibki...

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2019-12-09 11:34:53 GMT)
--------------------------------------------------

На жаль, можу тільки переказати, своїми словами те, що там написано: межу похибки можна розрахувати для будь-якого значення показника, але найбільшою вона є для показників із значенням наближеним до 50%
reported percentages of 50% - це по суті гіпотетичні варіанти відповідей на питання (у випадку опитування), які "набрали" 50% відповідей


Далі в підтвердження своєї думки просто цитую:

Похибка має вельми корисну для точності результатів властивість: вона є найбільшою для значень, близьких до 50%, а з наближенням до 100% або 0% зменшується. Згадаймо приклад повідомлення про репрезентативне опитування, наведений на початку підрозділу:

Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 та за дизайн-ефекту 1,5) не перевищує:

3,3% – для показників, близьких до 50%;
2,9% – для показників, близьких до 25% та 75%;
1,4% – для показників, близьких до 5% та 95%;
0,7% – для показників, близьких до 1% та 99%.
Selected response from:

Igor Andreev
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4заявлений відсоток
Vladyslav Golovaty
3див.
Igor Andreev


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
заявлений відсоток


Explanation:


Vladyslav Golovaty
Ukraine
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
див.


Explanation:
...розраховували виходячи з/для відсотку позитивних відповідій, що дорівнював 50%,...

Подивіться тут, як є трохи часу https://pidruchniki.com/81134/sotsiologiya/zagadkovi_pohibki...

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2019-12-09 11:34:53 GMT)
--------------------------------------------------

На жаль, можу тільки переказати, своїми словами те, що там написано: межу похибки можна розрахувати для будь-якого значення показника, але найбільшою вона є для показників із значенням наближеним до 50%
reported percentages of 50% - це по суті гіпотетичні варіанти відповідей на питання (у випадку опитування), які "набрали" 50% відповідей


Далі в підтвердження своєї думки просто цитую:

Похибка має вельми корисну для точності результатів властивість: вона є найбільшою для значень, близьких до 50%, а з наближенням до 100% або 0% зменшується. Згадаймо приклад повідомлення про репрезентативне опитування, наведений на початку підрозділу:

Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 та за дизайн-ефекту 1,5) не перевищує:

3,3% – для показників, близьких до 50%;
2,9% – для показників, близьких до 25% та 75%;
1,4% – для показників, близьких до 5% та 95%;
0,7% – для показників, близьких до 1% та 99%.


Igor Andreev
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Якщо чесно, я не розумію, що це таке. За посиланням прочитала, але не розвиднилося. Якщо маєте час, поясніть, будь ласка, на пальцях :)

Asker: Дякую.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search