letter of authorization

Ukrainian translation: лист-дозвіл

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:letter of authorization
Ukrainian translation:лист-дозвіл
Entered by: Olena Kushnerenko

07:38 Feb 26, 2011
English to Ukrainian translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: letter of authorization
If the child is travelling alone, the child should have a copy of his/her birth certificate as well as a letter of authorization, preferably in English or French, signed by both parents or by his/her legal guardian. The letter of authorization should give the parents’ (or legal guardian’s) address(es) and telephone number(s). It should also include the name, address and telephone number of the adult who will be responsible for the child in Canada.
Olena Kushnerenko
Ukraine
лист-дозвіл
Explanation:
Чому потрібно мудрити? Прямий переклад тут абсолютно доречний, а прецедентів використання цього словосполучення в юридичних та ділових документах - предостатньо (див. Гугл). Дозволяти може кожен і що завгодно, і зажди це буде letter of authorization = лист-дозвіл. Додавати в даному випадку нічого не треба, бо далі по тексту йде поянення, ким він має бути підписаний, тож усі епітети будуть зайві.

Конкурс 2011 «Напишіть, щоб виграти» « EzReklama Прес-центр ...
Перед публікацією статті або блогу наш адміністратор сайту повинна отримати лист-дозвіл від батьків чи опікунів неповнолітнього/-ої. ...
stattitablohy.ezreklama.com › Статті › Статті › EzReklama Прес-центр - Кеш
Selected response from:

Vassyl Trylis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2дозвіл батьків на виїзд за кордон
Roman Paslavskyy
4лист-дозвіл
Vassyl Trylis
4доверенность
Taras Krasnov


Discussion entries: 3





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
доверенность


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/english_to_russian/other/544404-au...

--------------------------------------------------
Note added at 8 мин (2011-02-26 07:46:09 GMT)
--------------------------------------------------

Доручення — письмове повідомлення, за яким організація чи окрема особа надає право іншій особі від її імені здійснювати певні юридичні чинності або отримувати матеріальні цінності. (http://uk.wikipedia.org/wiki/Доручення).

--------------------------------------------------
Note added at 8 мин (2011-02-26 07:46:52 GMT)
--------------------------------------------------

Вибачте, не одразу побачив, яка мова :)

Taras Krasnov
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
дозвіл батьків на виїзд за кордон


Explanation:
Або "нотаріально завірений дозвіл на подорож від обох батьків"

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2011-02-26 07:51:27 GMT)
--------------------------------------------------

можна додати опікуна (нотаріально завірений дозвіл на подорож від обох батьків або опікуна). Десь так.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2011-02-26 07:53:49 GMT)
--------------------------------------------------

Або "[b]Дозвіл на виїзд дитини за кордон[/b]"

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2011-02-26 07:56:02 GMT)
--------------------------------------------------

Можливе посилання: http://www.algol.com.ua/_lib/blocks.php?jump=43

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2011-02-26 08:06:54 GMT)
--------------------------------------------------

За посиланням: "нотаріально посвідчена згода обох батьків"

Roman Paslavskyy
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Ukrainian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya Gomon: просто "дозвіл"
22 hrs
  -> Дякую!

agree  Oleksii Mladziievskyi
3 days 1 hr
  -> Вдячний!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
лист-дозвіл


Explanation:
Чому потрібно мудрити? Прямий переклад тут абсолютно доречний, а прецедентів використання цього словосполучення в юридичних та ділових документах - предостатньо (див. Гугл). Дозволяти може кожен і що завгодно, і зажди це буде letter of authorization = лист-дозвіл. Додавати в даному випадку нічого не треба, бо далі по тексту йде поянення, ким він має бути підписаний, тож усі епітети будуть зайві.

Конкурс 2011 «Напишіть, щоб виграти» « EzReklama Прес-центр ...
Перед публікацією статті або блогу наш адміністратор сайту повинна отримати лист-дозвіл від батьків чи опікунів неповнолітнього/-ої. ...
stattitablohy.ezreklama.com › Статті › Статті › EzReklama Прес-центр - Кеш

Vassyl Trylis
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search