a margin of

Ukrainian translation: маржа в розмірі (в обсязі)

13:03 Jan 12, 2013
English to Ukrainian translations [PRO]
Law/Patents - Tourism & Travel / Agency agreement
English term or phrase: a margin of
The price for the services shall be calculated as the cost price incurred in providing the services plus a margin of 3,3 %, plus the taxes that should be applied according to the Italian legislation in force.
Natalia Marchenko
Ukrainian translation:маржа в розмірі (в обсязі)
Explanation:
маржа в розмірі (в обсязі)

Найкраща практика підтримки забезпечення за транзакціями ...
finrep.kiev.ua/.../repo_rt_7jun12_h3_ua.pdf - Diese Seite übersetzen
Dateiformat: PDF/Adobe Acrobat - Schnellansicht
Наприклад, первісна маржа в розмірі 102% дорівнює захисній знижці в розмірі не 2%, а 1,961% (100/102%). Будь-який учасник торгів повинен бути ...
Компанія "Ренесанс" залучила кредит Bank of Cyprus Public ...
www.promobud.ua/ua/news/view/1150/ - Diese Seite übersetzen
Процентна ставка за кредитом - базова ставка плюс діюча маржа в розмірі 7% річних. У рамках даного кредиту 29 грудня поточного року було надано ...
643_144 - Верховна Рада України
zakon.rada.gov.ua/laws/show/643_144 - Diese Seite übersetzen
... природного газу нараховуються відсотки за ставкою LIBOR для шестимісячних депозитів у доларах США плюс маржа в розмірі 0,5 відсотків річних.
Укрсоцбанк - Житло-Iнвест. Інвестиційна компанія і житлове ...
www.zhitlo-invest.kiev.ua/index.php?config... - Diese Seite übersetzen
... дії кредитного договору застосовується плаваюча процентна ставка - змінна база + Маржа в розмірі 4% річних. Максимальний строк кредитування: 20 ...
Selected response from:

AndriyRubashnyy
Germany
Grading comment
Дякую за допомогу!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4маржа
Vladyslav Golovaty
4маржа в розмірі (в обсязі)
AndriyRubashnyy


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
маржа в розмірі (в обсязі)


Explanation:
маржа в розмірі (в обсязі)

Найкраща практика підтримки забезпечення за транзакціями ...
finrep.kiev.ua/.../repo_rt_7jun12_h3_ua.pdf - Diese Seite übersetzen
Dateiformat: PDF/Adobe Acrobat - Schnellansicht
Наприклад, первісна маржа в розмірі 102% дорівнює захисній знижці в розмірі не 2%, а 1,961% (100/102%). Будь-який учасник торгів повинен бути ...
Компанія "Ренесанс" залучила кредит Bank of Cyprus Public ...
www.promobud.ua/ua/news/view/1150/ - Diese Seite übersetzen
Процентна ставка за кредитом - базова ставка плюс діюча маржа в розмірі 7% річних. У рамках даного кредиту 29 грудня поточного року було надано ...
643_144 - Верховна Рада України
zakon.rada.gov.ua/laws/show/643_144 - Diese Seite übersetzen
... природного газу нараховуються відсотки за ставкою LIBOR для шестимісячних депозитів у доларах США плюс маржа в розмірі 0,5 відсотків річних.
Укрсоцбанк - Житло-Iнвест. Інвестиційна компанія і житлове ...
www.zhitlo-invest.kiev.ua/index.php?config... - Diese Seite übersetzen
... дії кредитного договору застосовується плаваюча процентна ставка - змінна база + Маржа в розмірі 4% річних. Максимальний строк кредитування: 20 ...

AndriyRubashnyy
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Дякую за допомогу!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
маржа


Explanation:
просто маржа - різниця між собівартістю і продажною ціною
your sentence: Ціни на послуги обчислюються як ціна на рівні загальних витрат, пов'язаних із наданням послуг (собівартість) плюс маржа 3,3%, плюс податки, що їх необхідно сплачувати за чинним законодавством Італії.


Example sentence(s):
  • .... на 5 років за ставкою LIBOR плюс маржа 3,5 %

    Reference: http://www.univer.km.ua/visnyk/996.pdf
Vladyslav Golovaty
Ukraine
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search