trade of the premises

Ukrainian translation: бізнес, з яким пов'язані такі приміщення

12:20 Nov 19, 2016
English to Ukrainian translations [PRO]
Tourism & Travel / ACCOMMODATION SUPPLIER Agreement
English term or phrase: trade of the premises
If the SUPPLIER sells the premises or the trade of the premises, ***may demand the fulfillment of this Agreement from the other parties.
Natalia Marchenko
Ukrainian translation:бізнес, з яким пов'язані такі приміщення
Explanation:
Можливо, мається на увазі, що приміщення можуть бути продані самі по собі, а може бути проданий увесь бізнес, з яким пов'язані такі приміщення. Тобто можна продати пусті приміщення, а можна продати, наприклад, діючий готель з оснащенням, персоналом, клієнтською базою, веб-сайтом, тощо. Тоді, якщо купується бізнес цілком (trade у нашому випадку), то приміщення є лише його складовою.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-11-19 16:36:19 GMT)
--------------------------------------------------

Уточню думку:
Якщо купується бізнес цілком (trade у нашому випадку), то приміщення є лише його складовою, але й у цьому випадку до них застосовуються положення Договору, а відповідні зобов'язання і права переходять до нового власника бізнесу.
Selected response from:

Olga Dyakova
Ukraine
Grading comment
спасибо!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3бізнес, з яким пов'язані такі приміщення
Olga Dyakova
3(права на) торгівлю приміщеннями
Nadiya_S
3проводити оборудку з приміщенням
Vladyslav Golovaty


Discussion entries: 3





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trade off the premises
проводити оборудку з приміщенням


Explanation:
maybe typo, IMHO, anyway the translation may be the same.
If someone trades off something, they make use of it for their own advantage, often in an unfair way. [mainly BRIT]

Vladyslav Golovaty
Ukraine
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(права на) торгівлю приміщеннями


Explanation:
Або такий варіант:

надає приміщення (іншій особі/особам) для їх використання у комерційній діяльності

If the SUPPLIER sells the premises or the trade of the premises -

Якщо Постачальник продає самі приміщення або продає (або ж надає/передає) права на торгівлю ними -

тобто укладає договір з якою-небудь особою, яка протягом періоду дії договору може надавати приміщення для проживання (якщо під premises тут маються на увазі апартаменти/номери) або користуватися ними іншим чином.



Nadiya_S
Ukraine
Specializes in field
Native speaker of: Native in UkrainianUkrainian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
бізнес, з яким пов'язані такі приміщення


Explanation:
Можливо, мається на увазі, що приміщення можуть бути продані самі по собі, а може бути проданий увесь бізнес, з яким пов'язані такі приміщення. Тобто можна продати пусті приміщення, а можна продати, наприклад, діючий готель з оснащенням, персоналом, клієнтською базою, веб-сайтом, тощо. Тоді, якщо купується бізнес цілком (trade у нашому випадку), то приміщення є лише його складовою.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2016-11-19 16:36:19 GMT)
--------------------------------------------------

Уточню думку:
Якщо купується бізнес цілком (trade у нашому випадку), то приміщення є лише його складовою, але й у цьому випадку до них застосовуються положення Договору, а відповідні зобов'язання і права переходять до нового власника бізнесу.

Olga Dyakova
Ukraine
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
спасибо!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search