в лице

Uzbek translation: ваколати орқали

11:14 Jul 29, 2007
English to Uzbek translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: в лице
Как передать это слово на узбекском? Забыл словарь на работе, хотя вряд ли там это есть. Спасибо заранее.
Компания *в лице* Генерального директора И.Иванова доверяет И.Петрову действовать в качестве ...
Rustam Nasyrov
Canada
Uzbek translation:ваколати орқали
Explanation:
Компания манфаатларини назарда тутувчи Бош директор И. Иванов ваколати орқали Компания И. Петровга ... вазифасини бажаришни топширади.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-07-29 17:18:57 GMT)
--------------------------------------------------

Or, you can give it more consice as below:

"Компания вакили Бош директор И. Иванов ваколати орқали Компания И. Петровга ... вазифасини бажаришни топширади."
Selected response from:

Akmaljon Rajabov
Uzbekistan
Grading comment
Рахмат
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5nomidan
Hamza Foziljonov
5компания номидан
Shukhrat Yoqubov
5ваколати орқали
Akmaljon Rajabov
4Компаниянинг вакили деб / вакили сифатида / вакили бўлиб тайинланган
Zamira B.
4represented by
Ikrom


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
represented by


Explanation:
The Company, represented by General manager Ivanov, warrants power of attorney to (or else - entrusts) Petrov to act on behalf of The Company

Ikrom
Uzbekistan
Specializes in field
Native speaker of: Native in UzbekUzbek, Native in RussianRussian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Компаниянинг вакили деб / вакили сифатида / вакили бўлиб тайинланган


Explanation:
Бош Директор Иванов Петровга ...сифатида иш тутиш ваколатини беряпти.

Zamira B.
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UzbekUzbek

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ваколати орқали


Explanation:
Компания манфаатларини назарда тутувчи Бош директор И. Иванов ваколати орқали Компания И. Петровга ... вазифасини бажаришни топширади.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-07-29 17:18:57 GMT)
--------------------------------------------------

Or, you can give it more consice as below:

"Компания вакили Бош директор И. Иванов ваколати орқали Компания И. Петровга ... вазифасини бажаришни топширади."

Akmaljon Rajabov
Uzbekistan
Native speaker of: Native in UzbekUzbek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Рахмат

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Zamira B.: I like "vakolati orkali, but what is you say is "возлагает выполнение функций"
1 hr

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
компания номидан


Explanation:
Компания номидан иш юритувчи мазкур Компания Бош Директори И.Иванов И. Петровга Компания номидан иш юритиш бориш ваколатини ишониб топширади.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-07-29 20:04:50 GMT)
--------------------------------------------------

Ёки
Компания номидан иш юритувчи Компания бош Директори И.Иванов И. Петровга ....... сифатида иш юритиш ваколатини ишониб топширади.

Shukhrat Yoqubov
Uzbekistan
Works in field
Native speaker of: Native in UzbekUzbek, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

2415 days   confidence: Answerer confidence 5/5
nomidan


Explanation:
Direktor kompaniya nomidan ish ko'radi, shu sababli yuqoridagi so'zning tarjimasi "nomidan" bo'ladi.

Example sentence(s):
  • Ustav asosida ish yurituvchi va bundan keyin "Bajaruvchi" deb nomlanuvchi "Company Name" MCHJ nomidan direktor F.I.SH bir tomondan, ...
Hamza Foziljonov
Uzbekistan
Specializes in field
Native speaker of: Native in UzbekUzbek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search