KudoZ home » English to Afrikaans » Bus/Financial

outsourcing

Afrikaans translation: uitbesteding


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:outsourcing
Afrikaans translation:uitbesteding

02:47 Oct 30, 2001
English to Afrikaans translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: outsourcing
By outsourcing its non-core business to Bearing Man,...ek behoort dit te weet, maar my brein vind nie vandag die term nie. Hoop daar is iemand wat die algemeen aanvaarbare term in die konteks ken...

Dankie by voorbaat!
HeidiR
uitbesteding
Explanation:
The trilingual financial dictionary says "uitbesteding" and this is also the word we use in our frequent translations.
Selected response from:

Samuel Murray
Netherlands
Grading comment
Dankie aan Samuel en almal! Ek het die term by Proz.com gesoek, maar dit het niks opgelewer nie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1uitbesteding
Samuel Murray
5Uitkontraktering
Folio Online


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
uitbesteding


Explanation:
The trilingual financial dictionary says "uitbesteding" and this is also the word we use in our frequent translations.


    Trilingual business dictionary, Van Schaik publishers, Geldenhuys, Viljoen and Mboweni-Marais
Samuel Murray
Netherlands
Native speaker of: Native in AfrikaansAfrikaans
PRO pts in pair: 166
Grading comment
Dankie aan Samuel en almal! Ek het die term by Proz.com gesoek, maar dit het niks opgelewer nie.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra Nortje: Dit is ook die term wat hier by ProZ.com gebruik word
1 hr
  -> Laat my toe om te adverteer... groups.yahoo.com/group/zalang/.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Uitkontraktering


Explanation:
Persoonlik vind ek "uitkontraktering" 'n veel beter woord as "uitbesteding" wat 'n suiwer finansiele (met deelteken) woord is. Dit is ook die woord wat in Pharos se "Nuwe Woorde" as eerste opsie aangebied word. In reklame gebruik ons dit al jare lank vir "outsourcing".

P



Folio Online
South Africa
Native speaker of: Native in AfrikaansAfrikaans, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 61