KudoZ home » English to Albanian » Art/Literary

chiseled face

Albanian translation: fytyrë me tipare të mprehta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chiseled face
Albanian translation:fytyrë me tipare të mprehta
Entered by: Anila Mayhew

21:47 Nov 5, 2001
English to Albanian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: chiseled face
It is used in the description of a person's outer appearance
Anila Mayhew
United States
as adj 'Chiselled' (of a man's facial features)
Explanation:
"strongly and clearly defined"

I would use
fytyrë me tipare të mprehta
Selected response from:

Edlira BABAMUSTA (MCIL)
Grading comment
Thank you for the concise answer. I think that's what I was looking for.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Ai ishte një njeri gazmor, buzëqeshja e tij vihej më në pah nga fytyra e gdhendur dhe koka e qethur
Monika Coulson
5as adj 'Chiselled' (of a man's facial features)Edlira BABAMUSTA (MCIL)
5fytyre e gdhendurxxxSCOALB
5E bukur dhe e qartë, e gdhendur bukur (Figurative #2)
Monika Coulson
5fytyrë e mprehtë
Monika Coulson


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
fytyrë e mprehtë


Explanation:
1.Fytyrë me kontur të mprehtë, si e prerë me daltë, e qartë.
2. Figurative: E thartuar, fytyrë e padëshirueshme
Vjen nga fjala Chisel (daltë)

Përdoret shpesh nga Byron Mar. Fal. ii. i. 389 An incarnation of the poet’s god In all his marble-chisell’d beauty.(1821)
Lytton Falkland 30 The broad and noble brow, and..the chiselled lip. (1825)
Tennyson Character v, With chisell’d features clear and sleek. (1830)


    OED on line
Monika Coulson
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 364

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
E bukur dhe e qartë, e gdhendur bukur (Figurative #2)


Explanation:
Anila,
Kuptimi figurativ i kësaj shprehjeje varet shumë nga konteksti ku ndodhet. Pra do të thosha varet shumë se kush e përdor dhe si e përdor. P.sh: shiko përdorimin e mëposhtëm:
(1862) Buckle Civilis. (1869) III. v. 331 That beautiful and chiselled style...
Nëse do të jepnit pak më shumë kontekst, do të isha në gjendje t'ju jepja një përgjigje më të kufizuar, sepse meqënëse nuk e di se ku përdoret, po ju jap një përgjigje shumë të zgjeruar.


    OED Online
Monika Coulson
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 364

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
fytyre e gdhendur


Explanation:
Kuptimi me i afert ne gjuhen Shqipe eshte "fytyre e gdhendur". Por, duhet kuptuar se gdhendja nuk eshte absolutisht e bukur, mund te jete e gjere, mund te jete e shemtuar. Pra, nuk kemi te bejme gjithhere me nje sinonim te se bukures. Sepse ne origjinal kemi:
"broad chiseled face"
"nicely chiseled face"
"finely chiseled face"
"badly chiseled face"
"gaunt chiseled face"
"narrow chiseled face"
P.sh., ne shprehjen e meposhtme kemi kuptimin e nje fytyre te gdhendur per bukuri:" ...into the magnificient chiseled face of the fabled sphinx,..."

Ju uroj gjithe te mirat,
SCOALB

xxxSCOALB
PRO pts in pair: 6

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Ai ishte një njeri gazmor, buzëqeshja e tij vihej më në pah nga fytyra e gdhendur dhe koka e qethur


Explanation:
Anila,
Kuptohet që stilet e përkthimit janë të ndyshme, dhe kjo na lejon ne përkthyesve të kemi origjinalitetin tonë, duke e bërë kështu gjuhën e folur të larmishme dhe jo standarde e të mërzitshme. Unë do ta përktheja kështu këtë fjali:
"Ai ishte një njeri gazmor dhe fytyra e tij e gdhendur me kokën e qethur një herë në dy ditë, e nxirrte më në pah buzëqeshjen e tij".
Ose:
"Ai ishte një njeri gazmor, buzëqeshja e tij vihej më në pah nga fytyra e gdhendur bukur dhe koka e qethur çdo dy ditë". Etj, etj, etj...
Shpresoj se këto variante të kanë ardhur sadopak në ndihmë dhe uroj që të krijosh një variant edhe më të bukur :) :).


Monika Coulson
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 364

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Borana Moisiu
642 days

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5
as adj 'Chiselled' (of a man's facial features)


Explanation:
"strongly and clearly defined"

I would use
fytyrë me tipare të mprehta


    Concise Oxford Dictionary
Edlira BABAMUSTA (MCIL)
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 98
Grading comment
Thank you for the concise answer. I think that's what I was looking for.