KudoZ home » English to Albanian » Business/Commerce (general)

Arms Length Management Organization (ALMO)

Albanian translation: Organizatë e Menaxhimit të Banesave (ALMO)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Arms Length Management Organization (ALMO)
Albanian translation:Organizatë e Menaxhimit të Banesave (ALMO)
Entered by: Elvana Moore

07:01 Nov 1, 2008
English to Albanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Arms Length Management Organization (ALMO)
Më shumë se përkufizimin e ALMO, do të doja një përkthim të termit. Cdo sugjerim do të jetë shumë i mirëpritur.

Faleminderit paraprakisht!
Αlban SHPΑTΑ
Albania
Organizata e Menaxhimit të Banesave
Explanation:
Ja dhe një sugjerim tjetër. Organizata e Menaxhimit të Banesave/(Strehimit).
Shpesh herë autoritetet lokale në MB kërkojnë që termi të përkthehet në kllapa mbas akronimit dhe më pas në përkthim të përdoret akronimi. Have a nice weekend. E
Selected response from:

Elvana Moore
United Kingdom
Grading comment
Thank you Elvana!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Organizata e Menaxhimit të Banesave
Elvana Moore
2Enti Vendor Rregullator i Strehimit
Fabiana Papastefani-Pezzoni


Discussion entries: 2





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
arms length management organization (almo)
Enti Vendor Rregullator i Strehimit


Explanation:
Kam caktuar një nivel bindjeje të ulët pasi nuk jam e sigurt, dhe kjo ide më lindi vetëm pasi lexova këtë: http://www.communities.gov.uk/housing/decenthomes/delivering...

Nga shpjegimi që lexoj këtu duket si një ent vendor rregullator, por strehimi tek ne ka rol pak më ndryshe....Nejse, një përpjekje... :))


    Reference: http://www.communities.gov.uk/housing/decenthomes/delivering...
Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 13
Notes to answerer
Asker: Thanks Fabiana :) sounds convincible so far.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
arms length management organization (almo)
Organizata e Menaxhimit të Banesave


Explanation:
Ja dhe një sugjerim tjetër. Organizata e Menaxhimit të Banesave/(Strehimit).
Shpesh herë autoritetet lokale në MB kërkojnë që termi të përkthehet në kllapa mbas akronimit dhe më pas në përkthim të përdoret akronimi. Have a nice weekend. E

Elvana Moore
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thank you Elvana!