KudoZ home » English to Albanian » Education / Pedagogy

seamless communication technology

Albanian translation: teknologjitë e komunikimeve pa ndërprerje

17:27 Feb 1, 2018
English to Albanian translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: seamless communication technology
Mobile technologies and seamless
communications technologies support 24x7 teaching and learning.
Nitase
Albanian translation:teknologjitë e komunikimeve pa ndërprerje
Explanation:
teknologjitë e komunikimeve pa ndërprerje
Selected response from:

Elvana Moore
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1teknologjitë e komunikimeve pa ndërprerje
Elvana Moore
4teknologji e komunikimeve optimale
Jonis Buzi, MA


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
teknologjitë e komunikimeve pa ndërprerje


Explanation:
teknologjitë e komunikimeve pa ndërprerje

Elvana Moore
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Juliana Cullafiq
52 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
teknologji e komunikimeve optimale


Explanation:
Ndoshta një sugjerim më i mirë:

Fjala është për teknologji që janë të një cilësie të lartë dhe që janë të disponueshme në çdo kohë e që ndërthuren mirë me teknologjitë e tjera ekzistuese pa shkaktuar "seams" (tegela).

Example sentence(s):
  • https://www.vocabulary.com/dictionary/seamless
Jonis Buzi, MA
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4